ליצמן: "ממשלת בנט-לפיד- וליברמן זו ממשלה רפורמית"

    אבי רבינא 1 Comment on ליצמן: "ממשלת בנט-לפיד- וליברמן זו ממשלה רפורמית"

    שר השיכון היוצא יעקב ליצמן תקף בחריפות את ממשלת לפיד-בנט ואמר, "אני רוצה לומר לך מר בנט. אתה לא השקרן הראשון. קדם לך כבר בהיסטוריה רמאי גדול שהיתל, שיבש, שיקר והחליף דעות ושיטות עשרת מונים"

    יעקב ליצמן צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר יעקב ליצמן נאם במליאת הכנסת בישיבה על ממשלת החילופים לקראת השבעתה, ותקף את הונאת הבחירות שהתקיימה כאן,  "לראשונה השבעת ממשלה ללא תמיכה ציבורית, ללא ניצחון בבחירות, בלי גיבוי של העם, אלא זהו אוסף של שקרים, הונאת בוחרים, וחיבור של שונאים שמצאו דרך, פירצה חוקית, לנקום בשנוא נפשם נתניהו, ללא כל דבר מחבר ביניהם אידיאולוגית וערכית".

    ליצמן הבהיר כי "ממשלת בנט-לפיד- וליברמן זו ממשלה רפורמית שקוראת תיגר על כל הקדוש והיקר לעם היהודי לדורותיו". ליצמן הוסיף ותקף, "הפקרתם את השבת כיום המנוחה הלאומי, פגעתם בגיור ההלכתי, בכשרות, בחינוך החרדי, בעולם התורה, בכותל, בערכי הדת ומסורת ישראל". לדבריו, "זו ממשלה שתוכננה בחטא ושנולדה בפשע של שנאה והסתה".

    ליצמן תקף את בנט וסער ואמר, "מי שנותן לרודף הדת והמסורת ליברמן להיות שר אוצר ויו״ר ועדת הכספים, עושה צעד נואש ובזוי". ליצמן הוסיף ושיגר מסר לבנט ואמר, "נפתלי בנט, את מה שאתה חושב על ליברמן אני יודע יותר מאחרים. לא אצטט כאן משיחות אישיות שלנו, רק אומר שהוא האחרון שהיית נותן לו לנהל בנק או חנות".

    ליצמן הוסיף ואמר לבנט, "אני מגלה לך בנט, שאתה עומד לחזור על טעותך זו פעם נוספת ולהתחרט עליה כפליים. תרשום לך. והפעם לא תהיה מחילה שוב".

    השר ליצמן תקף את קואליציית השמאל על הצביעות על ההגדרה מה זאת הסתה, "קיבלנו הערות וגינויים על ההתקפות של הנציגות החרדית נגד הונאת המאה של בנט. ואני שואל אתכם, איפה הייתם? איפה הייתם כשיגדפו והסיתו נגד החרדים בצורה הקשה והמכוערת ביותר? איזו צביעות והתחסדות. שנה שלימה של קורונה הכפישו וטינפו על החרדים וכלום לא שמענו נגד. מי שאמר לזרוק את החרדים למזבלה מתקבל בכבוד ומקבל שליטה על המדינה, אבל אוי ואבוי, מישהו אמר על בנט רשע, אוי זו הסתה".

    גם על ההסתה התקשורתית על ההגדרה סחטנות ואמר, "בכל קואליציה שיהדות התורה היתה שותפה בה, הוצגנו, החרדים, כסחטנים, כשודדים שגוזלים את קופת המדינה לצרכיהם האישיים. ואז מגיע מנסור עבאס, ומראה לכולם איך מקבלים תקציבים בכפולות של מיליארדים, לא כמה מיליונים לתקציבים בסיסיים לחינוך החרדי ועולם התורה, אלא מיליארדים כאוות נפשו. והכל בסדר. אין הסתה ואין תקשורת שמתירה את דמם. אבל לחרדים אסור".

    על החזית באופוזיציה אמר ליצמן, "יהדות התורה וגם שס, סירבנו יחד בגאון ובלי היסוס לכל ההצעות הפוליטיות שהוצעו לנו על מנת לעבור צד ולתמוך בקואליציית השינוי וההסתה. עמדנו על עקרונותינו, שמרנו על הבטחותינו לבוחרינו ללכת עם הימין ונתניהו ואנו לא מתחרטים על כך לרגע.  נמשיך לפעול תמיד כהוראות מועצת גדולי התורה, ניאבק בממשלה הרעה הזו".

    בסיום דבריו אמר לראש הממשלה המיועד, "אני רוצה לומר לך מר בנט. אתה לא השקרן הראשון. קדם לך כבר בהיסטוריה רמאי גדול שהיתל, שיבש, שיקר והחליף דעות ושיטות עשרת מונים. הוא גם ביקש ״לעקור את הכל״. אם לא ידעת, אני מגלה לך שהוא לא הצליח ונצח ישראל לא ישקר".

     

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למי שלא יודע, בנט נולד להורים רפורמים אמריקאים, אחר כך לצרכי התאקלמו סיפרו איזה סיפור כיסוי של תהליך חזרה בתשובה כאילו אל עבר הציונות הדתית. עובדתית הוא הוריד את הכיפה (והחזיר באקט פוליטי לדופן השמאלית של קרחתו, נשוי לחילונית, תמיכתו ברפורמים היא מן המפורסמות, הוא צעד כבר בברית אחים עם לפיד פעם אחת, ועכשיו עוד פעם עם הסכמה מלאה להסכמים קואלציונים שכל מהותם היא עקירת הדת, וכמובן בתוך ההסכמים ישנם סעיפים הפותחים את הדלתות לרפורמים. אז בקיצור, כמו שאומר הפתגם העממי אמריקאי: אם זה נראה כמו ברווז, הולך כמו ברווז ועושה קולות של ברווז – זה ברווז