קריאות נוכל, דגל שחור ותמונות נרצחים; בנט בנאומו: "אין משילות בנגב"

    איתי גדסי 3 Comment on קריאות נוכל, דגל שחור ותמונות נרצחים; בנט בנאומו: "אין משילות בנגב"

    ראש הממשלה במיועד נפתלי בנט החל את נאומו וזכה לקריאות בוז, וצעקות נוכל ושקרן לאורך כל נאומו. חברי כנסת הניפו דגל שחור ושלטי מחאה. בנט הודה לנתניהו וקרא לאחדות בעם, בנט האשים את נתניהו כי מערכות הבחירות שהיו הובילו לשנאה וקרע בעם

    ח"כ סמוטריץ' מניף את תמונות נרצחי הפיגועים לבקשת המשפחות השכולות צילום: דוברות הכנסת נועם מושבקוביץ
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החלה ישיבת השבעת הממשלה החדשה: נשיא המדינה, ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה המיעוד נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי המיועד יאיר לפיד הגיעו אל מליאת הכנסת.

    היום במליאת הכנסת ידונו על כינון ממשלת חילופים, אח"כ בחירת יושב-ראש הכנסת, הצבעה על כינון ממשלת חילופים, הצהרת אמונים של ראש הממשלה, ראש הממשלה החלופי וחברי הממשלה.

    ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט עלה לנאום בתחילת הדיון ואמר תודה רבה לראש הממשלה בנימין נתניהו על מורשתו והישגיו הגדולים במהלך כהונתו עד כה, "פעלת שנים לביצור בטחונה של מדינת ישראל. ראיתי אותך שואל וחוקר מתוך תחושת כובד האחריות. בנימין ושרה נתניהו, לא תמיד הסכמנו, אבל שניכם הקרבתם אישית המון".

    לאור בקשת המשפחות השכולות, בעת נאום בנט הרימו חברי כנסת את תמונותיהם של בני המשפחה הנרצחים בפעולות הטרור. בני המשפחות השכולות ביקשו מחברי הכנסת לזעוק את זעקתם במליאה בעת השבעת ממשלת השקר שנתמכת על תומכי הטרור.

    חברי הכנסת מסיעות שונות מהאופוזיציה כולל סמוטריץ', וולדיגר וסטרוק נענו לבקשתם והביעו את זעקתם בתוך מליאת הכנסת. ח"כ איתמר בן גביר הניף דגל שחור לאות אבל על הממשלה שקמה והוצא מחוץ למליאה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      איזה חמודיםםםםםםםם
      בן גביר וסמוטריץ',

    2. 2

      כל הכבוד לבן גביר וסמוטריץ'!!!!!!!!!!!

    3. 1

      לדעתי ככל שינסו להפיל אותם הם יתאחדו יותר, צריך פשוט להפסיק להתייחס, הם ירדמו ויפילו את עצמם