אייכלר: "אסור היה להמר על עתיד עולם התורה באשליות נתניהו"

    אבי יעקב No Comments on אייכלר: "אסור היה להמר על עתיד עולם התורה באשליות נתניהו"

    ח"כ אייכלר בביקורת על ההליכה אחר נתניהו: "היינו אמורים להבין כבר לפני חודשיים שתם עידן נתניהו, לצערנו. גם לאחר שנתניהו איבד את המנדט, היו שהלכו שבי אחרי הבטחות שווא ואשליות שיבואו עריקים, להקים מעפר את ממשלת נתניהו הנופלת. היינו צריכים לדעת שאלו חלומות של אדם השוקע למצולות"

    ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    12:02
    18.04.24
    איתי גדסי No Comments on דאגת היועמ"שית למחבלים: התכתשות בן גביר וארבל דלפה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה מותח ביקורת על התנהלות המפלגות החרדיות בהליכה אחר נתניהו בכל מחיר: "אסור היה להמר על עתיד עולם התורה באשליות נתניהו".

    דברי אייכלר מכינוס פעילי אגודת ישראל מתפרסמים הבוקר בעיתון 'המבשר': "היינו אמורים להבין כבר לפני חודשיים שתם עידן נתניהו, לצערנו. גם לאחר שנתניהו איבד את המנדט, היו שהלכו שבי אחרי הבטחות שווא ואשליות שיבואו עריקים, להקים מעפר את ממשלת נתניהו הנופלת. היינו צריכים לדעת שאלו חלומות של אדם השוקע למצולות ומשקיע עמו את כל התלויים בו. מי שלא מוכן להמר על הדירה הפרטית שלו, אסור היה לו להמר על עתיד ילדים רעבים, הורים חסרי דיור, מלמדים בלי משכורת ועולם התורה וכל קדשי ישראל המצויים בסכנה".

    לדברי אייכלר: "היינו צריכים לומר בקול ברור: 'אנו מעריכים את פועלך העצום למען עם ישראל בתחומי פעולה שונים, אך כעת השלמת שתים עשרה שנה בשלטון ולכל דבר טוב יש סוף. אם תיתן את מקומך לפחות ברוטציה חליפית למועמד אחר מהימין, נוכל להקים ממשלה מסורתית שתכבד את ערכי הדת ואת צרכי הציבור החרדי".



    0 תגובות