מקלב: "ליברמן ולפיד סגורים מזמן; לא יכולנו להכנס לממשלה"

    מהדורת הבוקר No Comments on מקלב: "ליברמן ולפיד סגורים מזמן; לא יכולנו להכנס לממשלה"

    ח"כ מקלב בראיון ל'קול חי': "ליברמן היה סגור עם לפיד מזמן. ההסכמות האלה הושגו עוד לפני הבחירות. לא היה אפשר להכנס לממשלה בלי ליברמן. ובכלל, איך יכולנו להיות בממשלה כזו? מה שמבחינתם נחשב הכי לבוא לקראתנו – אצלנו זה בכלל לא התחלה"

    אורי מקלב צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ אורי מקלב אומר כי הממשלה החדשה היא תקדימית ברמת הפגיעה בצביונה היהודי של המדינה: "אנחנו מדברים על תקופה שלא הייתה כמותה מאז קום המדינה. אף אחד לא מבטיח שזו תהיה תקופה קצרה, כפי שאני מכיר את הכנסת אפשר גם לעשות דברים מאוד משמעותיים בזמן קצר ביותר. מדובר על דברים שלא נגעו בהם עד היום, גם ב-2013, לא נגעו בצביון של המדינה".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, נשאל מקלב מדוע המפלגות החרדיות לא נכנס לממשלה וענה: "יש הווה אמינא בכלל שאפשר היה ללכת איתם? ליברמן היה סגור עם לפיד מזמן. ההסכמות האלה הושגו עוד לפני הבחירות. לא היה אפשר להכנס לממשלה בלי ליברמן. אבל בכל סיטואציה, איך יכולנו להיות בממשלה כזו? מה שמבחינתם נחשב הכי לבוא לקראתנו – אצלנו זה בכלל לא התחלה. לא הייתה אופציה אחרת".

    "לא מבין את השאלות האלה למה לא החלפנו את נתניהו בראשות הליכוד ודברים מהסוג הזה", אומר מקלב "איך אנחנו יכולים להתערב למפלגות אחרות. לא הייתה היתכנות להקים ממשלה אחרת, גם אם הייתי מתחבר עם בנט וסער ביחד זה לא היה עוזר. אי אפשר לבקר כל הזמן את הנציגות החרדית שלא עשו מספיק, עשינו הכל. עכשיו כולנו צריכים להתאחד ולעמוד כחומה בצורה מול הממשלה הזו".



    0 תגובות