מתגעגע לרבי: מאיר ברוק בקליפ חדש: "חסיד – ותו לא"

    ארי טננבוים 1 Comment on מתגעגע לרבי: מאיר ברוק בקליפ חדש: "חסיד – ותו לא"

    ג' תמוז: השיר 'חסיד ותו לא' מתאר את געגועיו של מאיר ברוק לרבי מליובאוויטש והזיכרון שחרוט לעד בעת כשנפגש איתו בניו יורק | הסיפור המרגש שמאחורי השיר | צפו

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי שנה בג' בתמוז, חסידות חב"ד בארץ ובעולם חוגגים את יום הרבי.

    השיר 'חסיד ותו לא' מתאר את געגועיו של מאיר ברוק לרבי הקדוש והזיכרון שחרוט לעד בעת כשנפגש איתו בניו יורק.

    מאיר מספר: "הפגישה עם הרבי הייתה בחלוקת דולרים בכל יום א' שהתקיימה במרכז חב"ד בניו יורק. רציתי בכל מעודי לקבל את ברכתו ליום הולדתי ואני בן 14 בלבד !!! חיכיתי שעות בתור וכשהגיע תורי אמרתי לו – שלשום היה יום הולדתי . והרבי לא התיחס לכך ונתן ברכה מהנוסח הרגיל ״ברכה והצלחה ״ עם דולר. ממש התאכזבתי בתוכי .אפילו כעסתי. הגעתי מישראל לארצות הברית בשביל הברכה שכל כך רציתי והרבי לא נתן. אז דחפו אותי לדלת החוצה והרבי מקבל אחרי את המשך התור. פתאום ליד הדלת יד על כתפי. אני מסתכל ומצביעים לי על הרבי שמסמן לי לבוא חזרה . הרבי מושיט עוד דולר ואומר בחיוך אבהי ״שנת ברכה – שנת הצלחה ״". עד היום אני בשוק . זה שהרבי קרא אותי – זה ברור. אבל לעצור תור של אנשים ולהתחשב ברגשות ילד בן 14 זו כמות של רגישות שלא רואים אותה היום. הרגע הבלתי נשכח הזה זימן לי 30 שנה אחרי לקבל מעין תדר רוחני ולהוציא לאור את השיר".

    ברוק, עד לפני 10 שנים כיהן כרב ראשי באזרבייג'ן המוסלמית וכשליח חב"ד שם. כיום תושב היישוב אלעד, נשוי +8, בוגר מכללת BPM, החל להתמקד ביצירותיו המוזיקליות כדי להוציאם לאור לציבור הרחב, בד בבד עובד על מופע חדש שיסופר בו סיפור חייו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נכון שהוא מגרובייס