הסיוע למשפחות נפגעי האסון יוצא לדרך

    איתי גדסי No Comments on הסיוע למשפחות נפגעי האסון יוצא לדרך

    לא מדבר – עושה | ברקע המשחק הפוליטי על חשבון נפגעי אסון מירון והדיונים אודות ועדת חקירה ממלכתית או ועדת חקירה עם סמכויות מליאות יו"ר סיעת יהדות התורה משה גפני מסייע למשפחות | מנכ"ל הביטוח הלאומי התבקש לפעול בהקדם לפיצוי נפגעי אסון הר מירון על בסיס מתווה אסון ורסאי

    משה גפני וישראל כץ צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביוזמתו של יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, המתווה לפיצוי נפגעי אסון הר מירון יוצא לדרך. הנציג החרדי הבכיר ברשימת יהדות התורה שמזהיר שוב ושוב כי ועדת חקירה ממלכתית תחפש רק את האשמים ולא תסייע לנפגעים – מפשיל שרוולים ומבצע את הבטחותיו.

    ראש הסגל במשרד ראש הממשלה מר אשר חיון שיגר אמש מכתב אל ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר ישראל כ"ץ, יו"ר ועדת הכספים גפני ומנכ"ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר בו מבקש לפעול בהקדם האפשרי להשלמת המתווה לפיצוי נפגעי אסון הר מירון.

    "במסגרת דיוני ועדת הכספים של הכנסת מיום 18.5.2021 ביקש יו"ר הועדה ח"כ גפני ממנכ"ל הביטוח הלאומי להביא בפני הועדה מתווה לפיצוי משפחות נספי ופצועי אסון מירון". כותב ראש הסגל, "ואכן, בדיון לאחר מכן הציג מר שפיגלר בפני ועדת הכספים מתווה אשר מבוסס בעיקרו על ההסדר לפיצוי נפגעי אסון ורסאי" כתב.

    "ועדת הכספים דנה במתווה, אשר היה מקובל על רוב חבריה, הסכם שאינו מצריך חקיקה ראשית אלא את אישור ועדת העבודה והרווחה בלבד", לאור האמור, מבקש ראש הסגל משר האוצר כ"ץ לפעול בהקדם האפשרי להשלמת המתווה כאמור.



    0 תגובות