פרוש מאיים על הקואליציה הנרקמת: "חייהם הפוליטיים יהפכו לגהינום"

    איתי גדסי No Comments on פרוש מאיים על הקואליציה הנרקמת: "חייהם הפוליטיים יהפכו לגהינום"

    סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש תוקף בחריפות את שמונת מפלגות הקואליציה הנרקמת | בוועידת שלומי אמונים: "החיים הפוליטיים של חברי הממשלה הרעה ייהפכו לגיהינום"

    מאיר פרוש צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכינוס הערכה והוקרה לנציגי 'שלומי אמונים' הנכנסים והיוצאים בתפקידים המוניציפאליים, במסגרת הרוטציות השונות, השתתפו מאות נציגי קהילות חסידיות, אנשי עשייה ציבורית בקהילות אלו, נציגים במועצות הערים השונות, ראשי ערים, סגני ראשי ערים, רבנים ואישי ציבור.

    בהלך מפגן הכח העוצמתי של התנועה, שהתקיים במלון 'ציפורי הכפר' שבקיבוץ חפץ חיים, תקף יו"ר התנועה וסגן שר החינוך הרב מאיר פרוש בחריפות יוצאת דופן את חברי הממשלה העתידית.

    "הם רוצים לראות אותנו קטנים, רעבים, זרוקים, חסרי אונים", הצהיר סגן השר, ופרט את כל שמונת המפלגות השותפות למהלך הקמת הממשלה. "איך אומר הפסוק, כל כלי יוצר עלייך לא יצלח, הם לא יוכלו לנו.

    "זו משימת החיים שלנו", הוסיף הרב פרוש, "אם חפצים אנו חיים, ניאבק בשמונת המפלגות האלו, נוקיע אותן ברבים, לא ניתן להן דריסת רגל. החיים הפוליטיים שלהן יהפכו לגיהינום, לא נכפוף בפניהם את הראש ולא נכנע להם לעולם. אנחנו ננצח את הציר הרע והאכזרי הזה, והם ייעלמו מהמפה פוליטית כאן בישראל".



    0 תגובות