גנץ בשיחה עם פעילים: "בנט רוצה שהממשלה הזו תישאר יהיה לו קשה בחוץ"

    אבי רבינא 1 Comment on גנץ בשיחה עם פעילים: "בנט רוצה שהממשלה הזו תישאר יהיה לו קשה בחוץ"
    בני גנץ | פלאש90 צילום: פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו״ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ קיים הערב שיחת זום ״מדברים עם בני״ עם כאלף משתתפים ודיבר על ממשלת השמאל המוקמת בראשות נפתלי בנט. "אחרי 13 שנה ביום ראשון יכריזו על ראש ממשלה והשם שיבוא אחריו לא יהיה בנימין נתניהו. נפתלי בנט רוצה שהממשלה הזו תישאר כי יהיה לו קשה מאד בחוץ, לפיד ירצה שהממשלה הזו תישאר כי הוא ירצה להגיע להיות ראש ממשלה, זה אומר שיש לה סיכוי להמשיך לממשלה הזו. אני חושב בשיא הרצינות שאנחנו יכולים להיות הדבק בממשלה המגוונת הזו".

    על הממשלה הנוכחית אמר גנץ: אני קיבלתי הצעה לכהן כראש ממשלה כבר ביום ראשון בבוקר, לפני שעתיים כשהייתי בדרך לכאן. אני מקבל הצעות כאלה בכל יום. אני לא עובד ככה, אני הרגשתי שלפני כל דבר אחר אנחנו צריכים שינוי דחוף במדינה. מה שחשוב הוא לא העתיד הפוליטי שלי אלא העתיד של מדינת ישראל. זה פשוט הפוך משיטת החשיבה של נתניהו ולכן צריך להחליף אותו.

    "אני חושב שנתניהו והשותפים לגוש שלו עשו שגיאה חמורה מאד בהימור שלקחו. אני לקחתי הימור על החיים הפוליטיים שלי עבור המדינה כשנכנסתי לממשלה, והם החליטו לקחת את מדינת ישראל כהימור עבור החיים הפוליטיים שלהם. בסופו של דבר איבדנו זמן יקר בלי תקציב מדינה ובלי ממשלה מתפקדת". גנץ הוסיף ואמר: "אנחנו אמרנו כבר לפני שנתיים וחצי ישראל לפני הכל – זה הפך להיות המצפן שלנו שדרכו אנחנו מסתכלים על כל השיקולים ואם צריך להמתין עד שנגיע לראשות הממשלה, למפלגת השלטון ולא רק מפלגה בשלטון, אנחנו נגדל ונתחזק ונגיע לשם".

    בדבריו פתח באתגרים הביטחוניים וסיפר כי "המשימה הביטחונית והכי חשובה שלנו היא להבטיח שהמערכת במוכנות 24/7 בכל אחת מהזירות. אבל זה לבד לא מספיק, צריך להכין כל הזמן את המערכה הבאה, לכן אנחנו חייבים כדי להיות מוכנים לעשור הבא אנחנו חייבים להעביר בדחיפות את התוכנית הרב שנתית כדי ולצידה תוכנית לשירות לכולם. באמת לכולם".



    1 תגובות

    מיין תגובות