ליצמן בראיון סוער: "יש פה גזירות על בסיסי היהדות"

    אסתי פלד No Comments on ליצמן בראיון סוער: "יש פה גזירות על בסיסי היהדות"

    בדרך לאופוזיציה: שר השיכון היוצא יעקב ליצמן בריאיון ל'קול חי': "נפגעתי מבנט, הוא שיקר לי באופן אישי. אני לא מצפה שיקשיב ל'מועצת', אבל שיקשיב לרבנים ולמצביעים שלו"

    יעקב ליצמן צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    שר השיכון היוצא, יעקב ליצמן מסביר את הסכנה שבממשלה החדשה: "לא מדובר על תפקידים ותקציבים, יש פה גזירות על בסיסי היהדות".

    בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, תוקף ליצמן: "מצחיק שדורשים מאיתנו לסמוך על לפיד לנהל את המדינה. מי הציל אותנו בקורונה? נתניהו, מי צחק ממנו? לפיד".

    "תקפנו בגלל מה שיקרה פה. עכשיו תוקפים אותנו על זה, אני מזועזע. סה"כ הביטויים היו עדינים. צריך להחרים את החרדים שמתחנפים ללפיד, הם לא מבינים את הבעיה שבדבר", מוסיף שר השיכון היוצא.

    לדברי ליצמן "הסמכנו את נתניהו לנהל את המו"מ, מה שטוב לו – טוב לנו, לכן לא התערבתי. יש לי טענות על סמוטריץ', אבל זה לא רלוונטי. עכשיו אנחנו צריכים לסמוך על ערבי שיציל את ערכי היהדות. אני מקנא בעבאס, איך לא קיבלנו כמוהו כל השנים".

    "אני מרגיע את הציבור בדבר אחד", ממשיך ליצמן: "מהיכרותי עם ליברמן הוא לא מחזיק זמן רב בתפקיד. איפה אלו שהזדעזעו על האמירות שלו כשליברמן קרא "לזרוק החרדים על מריצה"?

    ליצמן מצהיר "אנחנו נילחם עד הסוף בהסכמים, שעדיין לא ראינו. הם מפחדים להוציא את זה החוצה, הכול עדיין שמועות. ביום ראשון נראה מה נעשה, על פי ההוראות של גדולי התורה".

    ליצמן התייחס לשיתוף הפעולה עם בנט בשנים האחרונות: "אחרי שהוא כרת ברית עם לפיד, החרמנו אותו. אני שברתי את החרם, כי הבטיח לי שהוא הבין את הטעות שלו. לכן תקפתי אותו בחריפות, נפגעתי ממנו, הוא שיקר לי באופן אישי. אני לא מצפה שיקשיב ל'מועצת', אבל שיקשיב לרבנים ולמצביעים שלו".



    0 תגובות