הבכירים הודו לראש העיר על סיועו במערך הבדיקות והחיסונים

    ארי טננבוים No Comments on הבכירים הודו לראש העיר על סיועו במערך הבדיקות והחיסונים

    מסכמים שנת קורונה ונערכים להרחבת שירותי הבריאות: בכירי כללית מחוז דן – פתח תקווה העניקו תעודת הוקרה לראש עיריית אלעד הרב ישראל פרוש על הסיוע המיוחד בלוגיסטיקה להקמת מערכי בדיקות וחיסונים בתקופת הקורונה והכריזו על הקמת מרפאה עירונית חדשה

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בלשכתו של ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, התקבלו השבוע בחמימות רבה בכירי הנהלת כללית מחוז דן – פ"ת בראשות מנהל מינהלת ראש העין ד"ר שי נתנזון. במהלך הביקור העניקו הנהלת המחוז ונציגי כללית בעיר תעודת הוקרה מיוחדת לראש העיר אלעד ישראל פרוש על עזרתו הרבה לכל אורך תקופת הקורונה, החל מהקמת מתחמי בדיקות ועד לעידוד ההתחסנות והקמת מתחמי החיסונים לתושבי העיר.

    בפגישה השתתפו מנהל מנהלת ראש העין בכללית ד"ר שי נתנזון, המנהל האדמיניסטרטיבי מר עידן טבת, מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פ"ת בכללית נחמיה בלושטיין, מנהל קשרי לקוחות משה גבירר, מתאם קשרי הלקוחות יחיקם גמליאל ומנהלת מרפאת בן יאיר רחל גפני.

    במהלך תקופת הקורונה, ביצעה כללית עשרות אלפי בדיקות קורונה לתושבי העיר במתחם מיוחד שהוקצה על ידי העירייה. גם בתקופת החיסונים העירייה העמידה את המתנ"ס העירוני לטובת מתן החיסונים ללקוחות כללית בעיר באמצעות צוות הסיעוד המיוחד שנשלח על ידי הנהלת כללית כדי שיוכלו לתת חיסונים לתושבי העיר במהירות ובנוחות מקסימלית.

    במהלך הפגישה בישר מנהל המחוז לראש העיר על הקמת מרפאה חדשה במרכז העיר ברחוב קארו בשטח של 2,000 מ"ר. המרפאה החדשה תכלול מגוון רחב מאוד של שירותים רפואיים, עם צוות של מיטב המומחים כולל מרכז חדשני להתפתחות הילד.

    ראש העיר ישראל פרוש הודה למנהל המחוז והצוות המיוחד של כללית על הסיוע הרפואי שנותנים לתושבי העיר במהלך כל השנה ובמיוחד בתקופת הקורונה.

    נחמיה בלושטיין מנהל המגזר החרדי בכללית מחוז דן-פ"ת הודה עמוקות לראש העיר ואמר "הדאגה של ראש העיר ישראל פרוש, באה לידי ביטוי ביתר שאת בתקופת הקורונה. כגוף הבריאות המוביל בעיר אלעד, ראינו מקרוב את הפעילות ללא הפסקה ואת החשיבה התמידית והמעמיקה על שיפור חיי התושבים ועל לקידום ושדרוג מערך הבריאות בעיר".



    0 תגובות