השב"כ והמשטרה עצרו מעורבים בלינץ' בכפר קרע ופיגועי ירי

    קובי פינקלר No Comments on השב"כ והמשטרה עצרו מעורבים בלינץ' בכפר קרע ופיגועי ירי

    השב"כ והמשטרה פיענחו את זהות המחבלים בביצוע הלינץ' האכזרי כנגד יהודי בכפר קרע, בנוסף נעצרו 3 חשודים בביצוע פיגוע ירי כנגד רכב יהודי בצומת כפר זלפה | היום הוגשו כתבי אישום כנגד המחבלים

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרעות תשפ"א: היום (חמישי) הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של השב"כ והמשטרה נעצרו לאחרונה מחבלים שביצוע פיגוע ירי לעבר אזרח ישראלי בצומת הכניסה לכפר זלפה בוואדי ערה. בנוסף נעצרו שני מחבלים ערבים שיבצעו לינץ׳ כנגד יהודי על רקע לאומני בכפר קרע. חקירתם של החשודים בשב"כ הסתיימה וכתבי אישום הוגשו היום (חמישי) כנגד המחבלים.

    בפעילות השב"כ והמשטרה נעצרו לאחרונה חשודים בביצוע פיגוע ירי על רקע לאומני- כמיל זיתאוי, הרון ג׳בארין, מחמוד קבלאן. השלושה אזרחים ישראלים תושבי זלפה במעלה עירון.

    השלושה נעצרו על רקע החשד כי ביצעו פיגוע ירי מרכב חולף לעבר אזרח ישראלי בצומת הכניסה לכפר זלפה בתאריך 13 במאי. האזרח הצליח להסתתר מקו האש ולא נפגע.

    בחקירתם של השלושה עלה כי השלושה תכננו וביצעו את פיגוע הירי בעודם נוסעים ברכב ללא לוחית רישוי וכן לקחו חלק בהתפרעויות אלימות נוספות במספר מוקדים, במהלך חודש מאי.

    היום הוגש כנגד השלושה כתב אישום חמור בבית המשפט המחוזי בחיפה. כמו כן במסגרת כתב האישום הוגשה בקשה לחילוט הרכב שבאמצעותו בוצע פיגוע הירי.

    בנוסף, בפעילות משותפת של השב"כ והמשטרה נעצרו בשבועות האחרונים שני אזרחים חשודים בביצוע לינץ׳ על רקע לאומני בכפר קרע.

    העצורים הם בשיר אבו ראשד, בן 21, אזרח ישראלי תושב כפר קרע ומוחמד חמארשה בן 31, אזרח ישראלי תושב כפר קרע. השניים נעצרו כחשודים בהשתתפות באירועים האלימים על רקע לאומני בכפר קרע החל מה-10 למאי.

    בחקירתם עלה כי הם מעורבים בהפרות סדר המוניות כחלק ממספר רב של אירועי טרור עממי ברחבי הארץ בחודש מאי, ובכלל זה ידויי אבנים לעבר כוחות הביטחון, השחיתו רכוש ציבורי, הבעירו צמיגים וירו זיקוקים.

    כמו כן, הצטבר בחקירה מידע רב הקושר את חמארשה לאירוע תקיפת אזרח יהודי בתאריך 11 למאי 2021, אשר נקלע להתפרעויות אלימות במיוחד בכפר קרע סמוך לכביש 65, בזמן שנהג ברכבו. כתוצאה מהתקיפה החמורה נגרמו לקורבן פציעות וכן נגרם נזק רב לרכבו.

    מידע נוסף הצביע על מעורבתו של אבו ראשד באירוע חמור ביותר של לינץ במשפחה יהודית שנקלעה בטעות לכפר קרע ביום 12.05.21, במהלכו נרגם רכב המשפחה במטח אבנים ונעשה ניסיון לפתוח את דלתות הרכב ולפגוע בנוסעיו.

    מהב"כ והמשטרה נמסר: שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה רבה מעורבות של אזרחי ישראל בטרור, וימשיכו לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו בכדי לסכל כל איום ולמצות את בדין בחומרה עם כלל המעורבים בפיגועים ובאירועים האלימים שבתרחשו בערי ישראל במהלך חודש מאי.



    0 תגובות