ביכנ"ס מפואר נחנך לנוסעי קו הרכבת ירושלים ת"א

    ארי טננבוים No Comments on ביכנ"ס מפואר נחנך לנוסעי קו הרכבת ירושלים ת"א
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתחנת הרכבת ירושלים – יצחק נבון נחנך השבוע באירוע חגיגי ומרגש בית כנסת חדש ומפואר לטובת נוסעי רכבת ישראל בהשתתפות רבנים, שלוחים, חברי הנהלת רכבת ישראל ואישי ציבור. הטקס נפתח בדברי תורה וברכה על ידי הרבנים והנהלת רכבת ישראל בהנחיית שליח הרבי לתחנת הרכבת רב בית הכנסת הרב ישעיהו וייס.

    הרב ישראל מאיר לאו שליט"א פתח בדברי שבח להנהלת רכבת ישראל ולשלוחי חב"ד שפעלו יחדיו להקים את בית הכנסת מתחת לפני האדמה לקיים מה שנאמר בתהלים "ממעמקים קראתיך ה'" ושיתף את הקהל בתכנים קצרים מפגישותיו עם כ"ק אדמו"ר לקראת ג' תמוז.

    יו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, עו"ד משה שמעוני בירך והשווה את המעמד לאירוע נסיעתה הראשונה של הרכבת בארץ ישראל בשנת 1892 ולהתרגשות הגדולה שנגרמה מהאירוע והודה לרב לאו על השתתפותו ולשלוחי חב"ד ועובדי הרכבת על שיתוף הפעולה המבורך שהביא להקמת בית הכנסת.

    מנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל (מיכה) מייקסנר, בירך ואמר כי רכבת ישראל נותנת לעם ישראל את החיבור הפיזי והגשמי עם ארץ ישראל ועם ירושלים עיה"ק וחלקם של שלוחי חב"ד הוא להוסיף את החיבור הרוחני ואת השמירה מלמעלה על הנוסעים.

    הרב ישעיהו וייס הודה להנהלת רכבת ישראל על שיתוף הפעולה המבורך, לרב משרד התחבורה הרב מנחם מענדל וילהלם, לתורמים הנכבדים ולכל האורחים החשובים.

    לאחר שלב הנאומים נקבעו המזוזות בבית הכנסת, משפחות התורמים כובדו בהסרת הלוט ותפילת מנחה ראשונה התקיימה בבית הכנסת.

    צפו בגלרייה ממצלמתו של מאיר אלפסי



    0 תגובות