הציל את חייהם של אלפי ילדים: הרב ד"ר אליהו שוסהיים זצ"ל

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הציל את חייהם של אלפי ילדים: הרב ד"ר אליהו שוסהיים זצ"ל

    יו"ר אגודת אפרת ורופאם של גדולי ישראל, הרב ד"ר אלי שוסהיים הלך לעולמו לאחר שהתמוטט בשבת האחרונה בעקבות אירוע מוחי שעבר. הלוויתו תצא הערב לבית העלמין סנהדריה

    הרב ד"ר אלי שוסהיים זצ"ל צילום: אגודת אפרת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר אגודת אפרת שהצילה את חייהם של אלפי ילדים, הרב ד"ר אליהו יוסף שוסהיים זצ"ל הלך היום (רביעי) לעולמו. הרב ד"ר שוסהיים היה רופאם האישי של למעלה מ-40 גדולי ישראל, הרב הקים את אגודת אפרת שעסקה בהצלת חיי ילדים במניעת הפלה והיה מקובל על כל גדולי ישראל שתמכו במפעליו. הלוויתו תצא הערב בשעה 21:00 בבית העלמין סנהדריה בירושלים.

    ראש מכון פוע"ה הרב מנחם בורשטיין מבכה את מותו של חברו הקרוב, ד"ר אלי שוסהיים יו"ר אגודת אפרת שהלך לעולמו היום: "אחינו היקר, מציל הנפשות העולמי הלך לעולמו. אני נזכר שהרב מרדכי אליהו זצוק"ל אמר לנו: "העמותות אפרת ופוע"ה מביאות את המשיח. כנאמר אין בן דוד בא עד שיכלו כל הנשמות שבגוף. יש בשמים אוצר של נשמות שברגע שכולן יורדות המשיח מגיע".

    עוד הוסיף, "מכון פוע"ה מוריד את הנשמות שנתקעו וד"ר שוסהיים דואג שלא יחזרו נשמות שכבר ירדו".

    אלפי זוגות אמרו לנו ולציבור הרבנים: "מזל שיש את ד"ר שוסהיים ששכנע אותנו לא לוותר על הילד. לא מבינים איך חשבנו לוותר על הבאת ילדנו לעולם. מזל שהקדוש ברוך הוא שלח לנו צדיק כזה גדול".

    עוד סיפר הרב בורנשטיין, "בכל עת ד"ר שוסהיים זצ"ל ורעייתו תיבדל לחיים ארוכים עודדו את פועלנו ונתנו לנו כוח וידע להחיות נפשות בישראל. זכה ד"ר שוסהיים ורעייתו שילדיהם ממשיכים את דרך הזהב שאביהם בנה:.

    בסיום דבריו אמר, "רבני מכון פוע"ה ואנכי מבכים את הסתלקותו מאיתנו וקוראים להמשיך בדרכו ובכך לקרב את בואו של משיח צדקנו".



    0 תגובות