העיתון הגרמני פרסם: תכני הלימוד הפלסטינים מסיתים לאלימות

    שלמה ריזל No Comments on העיתון הגרמני פרסם: תכני הלימוד הפלסטינים מסיתים לאלימות

    על פי הפרסום ב'בילד' הגרמני, ספרי בית ספר פלסטיניים מסיתים ילדים לאלימות ושנאת יהודים | במשרד החוץ התייחס לפרסום: |במקום לחנך לסובלנות, דו קיום, שלום ואי אלימות, ספרי הלימוד הפלסטינים כוללים מרכיבים אנטישמים, מתכחשים לקיומה של מדינת ישראל ומאדירים אלימות כאמצעי לפתרון הסכסוך"

    יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (רביעי), פורסם בעיתון 'בילד' הגרמני, מחקר של הנציבות האירופאית, שבדק את התכנים המופיעים בספרי לימוד פלסטינים, ומציג מציאות קשה של חינוך לשנאה ולאלימות כלפי יהודים.

    יצויין, כי 'בילד' הוא העיתון הנפוץ, הנמכר והנקרא ביותר בגרמניה ובאירופה, והרביעי בעולם כולו. בילד נחשב לעיתון המגלה תמיכה בלתי מסויגת בישראל, באופן עקבי.

    במשרד החוץ התייחסו לפרסום, ומסרו כי "במקום לחנך לסובלנות, דו קיום, שלום ואי אלימות, כנדרש מהסטנדרטים המחייבים של אונסק"ו, ספרי הלימוד הפלסטינים כוללים מרכיבים אנטישמים, מתכחשים לקיומה של מדינת ישראל ומאדירים אלימות כאמצעי לפתרון הסכסוך".

    "תוצאות המחקר, כפי שפורסמו בעיתון, מוכיחות את טענתה העקבית של ישראל בכל הקשור להסתה בספרי הלימוד של הרשות הפלסטינית. טענה שהיא מעלה בפני האיחוד והמדינות החברות בו שנים על גבי שנים", הוסיפו במשרד החוץ.

    עוד הוסיפו במשרד: "תוצאות המחקר מוכיחות גם כי האיחוד האירופי ממשיך, גם ברגעים אלה ממש, להשקיע מיליונים במימון מערכת החינוך של הרשות הפלסטינית, לטענתו, כדי לקדם שלום ודמוקרטיה. זאת מבלי לפקח על התכנים המופיעים בספרי הלימוד ומבלי לדרוש כי הרשות הפלסטינית תפסיק לאלתר את האינדוקטרינציה של ילדים לשנאה והרג".

    "מדיניות זו של האיחוד האירופי פוגעת בסיכויים לקידום דו קיום והיא סותרת את ההצהרות המחויבות של הא"א למאבק באנטישמיות ובהסתה ולקידום של ערכי שלום, סובלנות ודו-קיום", אומרים במשרד החוץ. "על מנת שהמילים והמעשים לא יתקיימו בשני עולמות נפרדים, על האיחוד האירופי לתבוע מהרשות הפלסטינית לתקן את ספרי הלימוד ולהפסיק את ההסתה".

    לפני כשנה ורבע פורסם מחקר נוסף ממנו עלה כי תכני הלימוד הנלמדים בבתי הספר ברשות הפלסטינאית, משמיצים את היהודים, מסיתים, מטיפים לדה לגיטימציה לעצם קיומה של מדינת ישראל וזורעים בקרב התלמידים אנטישמיות ושנאה. כך על פי מחקר מקיף שנערך עבור "המכון לחקר מדיניות במזרח התיכון".



    0 תגובות