הנשיא ריבלין פנה לנסיך צ'ארלס: להעביר את הפעוטה אלטע פיקסלר – לטיפול בישראל

    איתי גדסי No Comments on הנשיא ריבלין פנה לנסיך צ'ארלס: להעביר את הפעוטה אלטע פיקסלר – לטיפול בישראל

    פחות מ-48 שעות לניתוקה ממכשיר ההנשמה בעקבות פסיקת בית המשפט בבריטניה: נשיא המדינה פנה לנסיך צ'ארלס בבקשה להביא לטיפול רפואי בישראל את הפעוטה אלטע פיקסלר, המאושפזת באנגליה

    הנשיא ריבלין והנסיך צ'ארלס צילום: הדס פרוש / Flash90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין פנה היום (רביעי), לנסיך צ'ארלס וביקש להעביר את הפעוטה אלטע פיקסלר, המאושפזת באנגליה לטיפול בישראל.

    בית המשפט באנגליה קבע לאחרונה כי בית החולים רשאי לנתק את הפעוטה ממכשירי ההנשמה, זאת בניגוד לעמדת הוריה המבקשים להאריך את הטיפול הרפואי בה ולהעבירה לקבלת טיפול רפואי בישראל.

    במכתבו לנסיך כתב הנשיא: "הוד רוממותו, אני פונה אלייך בעניין בעל חשיבות הומניטרית חמורה ודחופה. פסק דין של בית המשפט העליון שניתן לאחרונה בעניינה של אלטע פיקסלר בת השנתיים ממנצ'סטר, נתן לרופאים אישור להפסיק את הטיפול המשאיר אותה בחיים".

    "משאלתם של הוריה, יהודים אורתודוכסים ואזרחי ישראל, היא להביאה לישראל. אמונותם הדתית מנוגדת להפסקת הטיפול הרפואי שעשוי להאריך את חייה והם כבר ערכו את ההסדרים להעברתה הבטוחה להמשך טיפול בישראל", כתב ריבלין.

    הנשיא הוסיף: "אני יודע שהוצגו בפני ממשלת הוד מלכותה העובדות, אך אני מרגיש שהנסיבות הייחודיות מצדיקות התערבות אישית גם מצדי. זו תהיה טרגדיה אם לא ניתן יהיה להענות לבקשת הוריה באופן המכבד הן את החוק והן את אמונתם הדתית".



    0 תגובות