מפגן יהירות כנגד החרדים: "שילמתם בחייכם בגלל תרבות הזנחה"

    איתי גדסי 1 Comment on מפגן יהירות כנגד החרדים: "שילמתם בחייכם בגלל תרבות הזנחה"

    ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט, יצא להתקפה קשה כנגד נבחרי הציבור החרדי, לאחר שהעזו להעביר עליו ביקורת בשל עריקתו למחנה השמאל, בשהיל כיסא ראש הממשלה. בנט כבר שירטט את האחראים לאסון מירון

    לפיד ובנט צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרצוף האמיתי נחשף. ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, תקף בחריפות את נבחרי הציבור החרדי, לאחר שהעזו להעביר עליו ביקורת, על עריקתו למחנה השמאל תוך הפרת הבטחות אינסופית לבוחריו ולמחנה הימין.

    בנט כתב בהודעתו, "הצטערתי מאוד לשמוע את הביטויים הקשים בהם השתמשו חברי הכנסת גפני, דרעי וליצמן. אלה ביטויים שלא מוסיפים להם כבוד ומשקפים אובדן עשתונות".

    במט שב והעלה את טענתו הישנה שנועדה להכשיר את העריקה וכתב, "רק לפני שנה, כשהוקמה ממשלת האחדות הנוכחית, ימינה נשארה בחוץ, והחרדים ישבו בפנים". עוד הוסיף, "לא ראיתם אותי קורא לגפני להוריד את הכיפה. הייתה ממשלה, לא היינו חלק ממנה, והשמש זרחה בבוקר".

    בנט אף השתמש באסון מירון וכבר הביע את דעתו מי האשמים באסון עוד לפני הקמת הוועדה, לדבריו, "השנה האחרונה הראתה שאתם אלה שמשלמים, בחייכם ממש, על תרבות פוליטית של הזנחה, העדפת מקורבים והנצחת בעיות".

    בסוף דבריו כתב, "אם הכוונה בהשתלחות ההיסטרית הזו היא להרתיע אותנו מהכוונה להקים ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון – זה לא ילך".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אהה באמת?! שילמנו-אנחנו- בחיינו?!
      אוקי לפחות אתה מודה שאתה לא חלק מהציבור הדתי והחרדי…. הוצאת את עצמך לגמרי.
      וגפני לא צריך להוריד את הכיפה כשאתה נשאר בחוץ (וטוב שכך… חבל שגם לא הפעם!) מסיבה אחת פשוטה- הוא נשאר נאמן לרבנים שלו ולמסורת שלו לעומת שבלשון המעטה לא כל כך…
      תחזור אחורה קצת ותסתכל על מה שאתה בעצמך אמרת על יאיר לפיד… ופתאום הוא נהפך לידיד,חבר קרוב וכו…
      הביטויים של חברי החכנסת החרדיים לא משדרים אובדן עשתונות הם משדרים דבר אחד- נאמנות לדרכם ולבוחריהם! האדם היחיד שאיבד עשתונות וחלק גדול משכלו וערכיו זה אתה!
      אני לא יודעת לאן נעלם המצפון מה שבטוח שבקרוב אתה ואילת שקד תמחקו מהמפה הפוליטית ולא יהיה לכם לאן לחזור.
      בברית האחים עשיתם טעות אבל לא חוזרים על בדיחה פעמיים!