קריסה בבית החולים: בולען ענק נפער בחניון שערי צדק

    בנצי לייזרוביץ No Comments on קריסה בבית החולים: בולען ענק נפער בחניון שערי צדק

    בחניון החיצוני של בית החולים שערי צדק בירושלים נפער בולען גדול | כוחות הביטחון והמשטרה מרחיקים את הסקרנים משום בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים | נערכים חיפושים לשלילת לכודים

    הבולען בשערי צדק צילום: דוברות המשטרה
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות המשטרה

    לפני זמן קצר קרס חלקו של חניון חיצוני בבית חולים שערי צדק בירושלים. כוחות משטרה, חילוץ והצלה נמצאים במקום, בשלב זה קיים חשש לקריסת חלקים נוספים בחניון וכוחות המשטרה פועלים להרחקת אנשים לטווח ביטחון מירבי.

    כוחות משטרה נוספים הגיעו למקום בפיקוד מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן אשר מקיים הערכת מצב במקום ביחד עם כלל הגורמים האחראיים לטיפול באירוע. אנו פונים לציבור הסקרנים שלא להגיע למקום שלא לצורך ולאפשר לכוחות לפעול.

    שבעה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מתחנות ירושלים בסיוע היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז ירושלים, פועלים כעת באירוע של בולען שנפער בחניון בכניסה לבית החולים שערי צדק. לוחמי האש מבצעים פעולות סריקה לאיתור לכודים/נפגעים במקום הקריסה, וכן ניסיונות לאתר רכבים שיש חשש כי נקברו בתוך הבולען.

    מדוברות כבאות והצלה נמסר דיווח מקריסת הבולען בחניון בית החולים שערי צדק. "שמונה צוותי כיבוי, חילוץ והצלה בשיתוף היחידה לחילוצים מיוחדים כבאות והצלה מחוז ירושלים פועלים כעת במקום. בשלב זה לא ידוע על לכודים או נפגעים, לוחמי האש בסיוע משטרת ישראל מבצעים פעולות בכדי לשלול הימצאות לכודים בבור שנפער במקום".

    בנוסף, לוחמי האש מהיחידה לחילוצים מיוחדים של כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים מבצעים סריקה עם מערכות ייעודיות באזור הבולען בכדי לשלול הימצאות לכודים פוטנציאליים.

     

    קרדיט וידאו לא ידוע. נשמח לתת קרדיט לכשנתבקש



    0 תגובות