- רדיו קול חי - -

לעילוי נשמת קדושי מירון: חנוכת 'הנכונית' החדשה של 'עזר לחיים'

 

במעמד השתתפו המתנדבים הרבים של הארגון, אשר במסירות נפש מתנדבים לסייע לחולים ולבני משפחותיהם. בדברים שנשא ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, הוא שיבח את העבודה הקשה של מתנדבי 'עזר לחיים'. שלא חסים על זמנם בעזרה וסיוע בכל דבר שנדרש למען החולים ובני המשפחות. ראש העיר ציין, כי רובם הגדול של ארגוני החסד ובכללם ארגון החסד 'עזר לחיים', שוכנים בעיר בני ברק: 'שאומרים עיר התורה והחסידות צריך להוסיף והחסד. שכן בעיר שלנו פועלים רבים מארגוני החסד וארגון החסד 'עזר לחיים' הוא חלק מהתמונה הגדולה של עשיית חסד', אמר הרב רובינשטיין. הוא שיבח את רוח ההתנדבות של המתנדבים ואף קרא להם לסייע במאבק שהעירייה מנהלת בנושא מימון קבורת תושבי בני ברק בבית העלמין 'סגולה', מאבק שלדבריו נתקל בקשיים מצד גורמים שעיניהם צרה בהחלטה שנודעה להיטיב עם התושבים.

רב העיר בני ברק הגאון רבי יצחק אייזיק לנדא שליט"א, איחל למתנדבים, שעיקר עבודתם תהיה בעניינים של שמחה ולא יצטרכו כלל לענייני רפואה. רבה של בני ברק הוסיף עוד: 'אין לך עילוי נשמה גדול מזה, שרכב שכולו מיועד לעשיית חסד מוקדש לעילוי נשמתם של קדושי מירון'.

יו"ר 'עזר לחיים' הרב נתי צישינסקי: 'עזר לחיים' החל כפרויקט התנדבותי קטן. היה צורך לארגן את המתנדבים תחת קורת גג אחת. בחסדי שמים, הצלחנו לעשות זאת ולהקים את 'עזר לחיים'. שכשמו כן הוא, עוזר לחיים. לחיים במחלתם, למשפחות הסועדים את החולים. עם הגידול בפעילות של הארגון, עלו צרכים מהשטח. מעבר להתנדבות השוטפת, התבקשנו על ידי המשפחות, לסייע בניוד של חולים מבתי חולים ואל בתי חולים. אולם לצערנו לא היה לנו את הרכב עם הציוד הדרוש. לכן יצאנו לדרך במטרה להשיג תרומה, על מנת לרכוש נכונית. נכונית שתשרת את החולים ומשפחותיהם ותאפשר למתנדבים שלנו להסיע את אלו הזקוקים לשירותי הסעה' סיפר יו"ר 'עזר לחיים'. 'לפני כחודש ימים, עם ישראל כולו עבר אירוע קשה ביותר. 45 קדושי מירון עלו בסערה השמימה, סמוך לציון הרשב"י. האסון הכבד נגע בכל העולם היהודי בארץ ובחו"ל. כל אחד מאתנו חשב מה הוא יכול לעשות לעילוי נשמתם של הקדושים. אנחנו ב'עזר לחיים' החלטנו להקדיש את הנכונית, לעילוי נשמתם הטהורה. זכות מצוות ביקור חולים שתקוים ברכב הזה, תעמוד לזכותם של הקדושים שיהיו מליצי יושר על עם ישראל'.