מכבי במקום הראשון במדד "מצטייני השירות של ישראל"

    עפר גדנקן No Comments on מכבי במקום הראשון במדד "מצטייני השירות של ישראל"

    כך עולה מסקר מקיף שביצעה חברת "בראבו" המובילה את מועדון ה"סופרברנדס" של החברות המצוינות בתחומם ואשר השיקה השנה לראשונה גם את "פרס ההצטיינות בשירות" בו זוכה מכבי שירותי בריאות ▪ הגב' רינת מאיו, סגנית ראש אגף שירות ושיווק במכבי והאחראית על חווית המטופל: "גאים בחברי מכבי שבוחרים בנו שוב ושוב כמצטיינים בתחום השירות מכל קופות החולים. נמשיך באופן מתמיד לפתח שירותים חדשים, בהנגשה מלאה ומותאמת לאורח החיים של החברים"

    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי מכבי חשים זאת היטב, וכעת גם סקר עצמאי ובלתי תלוי קובע: מכבי מובילה במקום הראשון במדד "מצטייני השירות של ישראל", מבין כלל קופות החולים לשנת 2021. כך עולה מסקר שביצעה חברת 'בראבו', המקדמת חברות שהפגינו מצוינות יוצאת דופן בתחומן. החברה, המובילה את מועדון ה'סופרברנדס' המעניק מידי שנה פרסי חדשנות לחברות מובילות במשק הישראלי, משיקה כעת לראשונה בישראל גם "פרס הצטיינות בשירות" – בו מובילה כאמור מכבי על פני שאר קופות החולים בישראל.

    המחקר המקיף נערך בחודש האחרון על ידי המחקר המוביל "קנטאר מדיה", והוא נערך על מדגם ארצי של צרכנים ישראלים, אשר השיבו לשאלות הסקר בכל תחום. שאלות רבות במחקר עסקו בנוגע לשביעות רצון הציבור מהשירות שקיבלו בפועל בשנה האחרונה, שהייתה שנה מאתגרת מאוד בקופות החולים שהובילו את מבצע חיסוני הקורונה בישראל והביאו למעשה לחזרת המשק לשגרה מלאה.

    "הציונים הגבוהים שמכבי קיבלה בסקר שביעות הרצון וההצטיינות בשירות של ה'סופרברנדס' הם הוכחה נוספת לשירות המיטבי שאנו מעניקים לחברי מכבי גם בתקופות מאתגרות. כשמדובר בנתונים אובייקטיבים של סקר בלתי תלוי, זאת תעודת כבוד גדולה למכבי שחרטה על דגלה את חשיבות השירות לחבר. שירות טוב הוא המפתח למתן שירותי הבריאות המובילים והמקצועיים ביותר לציבור", אומרת הגב' רינת מאיו, סגנית ראש אגף שירות ושיווק ומנהלת מערך חוויית מטופל במכבי, האחראית על טיב השירות לחברי מכבי.

    "אנו גאים בכך שחברי מכבי בוחרים בנו שוב ושוב כמצטיינים בתחום השירות מכל קופות החולים ונמשיך באופן מתמיד לפתח שירותים חדשים שיקלו ויסייעו למיליוני החברים שלנו, בהנגשה מלאה ומותאמת לאורח החיים של החברים", מוסיפה הגב' מאיו ומדגישה כי "לא היינו זוכים להכרה הזו אלמלי השירות המיוחד שמעניק כל הצוות של מכבי בכל המחוזות והאגפים, העושים לילות כימים למען חברי מכבי והשירות שהם מקבלים".

    פרס ההצטיינות בשירות בו זכתה מכבי שירותי בריאות, מעידה על שביעות הרצון הגבוהה של חברי מכבי כבר שנים ארוכות, הבאה לידי ביטוי גם במרבית המעברים בין קופות החולים בישראל בשנים האחרונות ושבזכותם מכבי היא הקופה היחידה שצומחת כבר למעלה משש שנים ברציפות!

    מכבי מוכיחה שוב ושוב שמֵעֵבר לכמות, חשובה האיכות. ועל כן שביעות הרצון של החברים הוא הנתון החשוב והמשמעותי ביותר בסקירת הנתונים. שיעור הנוטשים בקרב חברי מכבי הינו הנמוך ביותר, מה שמוכיח מעל לכל ספק כי חברי מכבי הינם המרוצים ביותר ושיעור הנאמנות שלהם הינו הגבוה ביותר.

    שירותי בריאות ברחבי הארץ מתפתחת ללא הפסקה, תוצאות המעברים מוכיחות על שביעות רצון רבה בקרב המגזר החרדי. במכבי קשובים כל העת לצרכים המיוחדים של המגזר ובהתאם לכך גם משקיעים משאבים רבים כגון פעילויות קידום בריאות המותאמות לצרכי האוכלוסייה ולנגישות הרצויה על-ידי יצירת מרכזים אזוריים רחבי היקף. בין היתר נפתחו מרכזים רפואיים חדשים ורבים בריכוזים חרדיים בכל רחבי הארץ.

    גם בשנה האחרונה נרשמת מגמת צמיחה אדירה בשירותי הרפואה, בכל המחוזות – דרום, ירושלים והשפלה, המרכז, השרון והצפון. במחוזות אלו פתחה מכבי בשנה החולפת מרכזים רפואיים חדשים בסמיכות לריכוזים החרדיים, הרחיבה את השירותים השונים והנגישה אותם עבור כלל החברים, גם בפריפריות וערי הפיתוח.



    0 תגובות