ראש מועצת בית אל: "מתבייש שהחרדים מודרים מהממשלה"

    אסתי פלד No Comments on ראש מועצת בית אל: "מתבייש שהחרדים מודרים מהממשלה"

    חבר מרכז הליכוד עודד רביבי וראש מועצת בית אל שי אלון בריאיון משותף ל"מהדורה המרכזית" מסבירים את התנגדותם להקמת הממשלה וההדרה החמורה של הציבור החרדי ממנה, "זה לא ממשלת אחדות – עם שר אוצר שקרא לזרוק את החרדים למזבלה"

    צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עודד רביבי חבר מרכז הליכוד ושי אלון ראש המועצה האזורית בית אל בריאיון משותף ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחסו להקמת ממשלת השמאל בראשות בנט ולפיד ותקפו את מהלכו של בנט לאור חוסר המנדט הציבורי לבנט, ללכת למהלך של העריקה לשמאל.

    רביבי תקף את החלטתו: "לא השתכנעתי מבנט, בסה"כ הכוכבים הסתדרו לו. אני מתפלל שתקום ממשלה ויעבור תקציב, אבל לממשלה הזאת אין מצפן. זה לא ממשלת אחדות – עם שר אוצר שקרא לזרוק את החרדים למזבלה".

    אלון הוסיף: "אני מתוסכל מהממשלה הזאת, אנחנו עושים הכול כדי שהיא לא תקום. אני מתבייש בכך שהחרדים מודרים מהממשלה הזאת. הם לא יכולים להיכנס לשם".

    רביבי הבהיר כי אין לבנט מנדט ציבורי למהלך: "בנט מייצג חמישה אחוז בלבד מהכנסת, הוא יצטרך לענות על השאלה הזאת. לאן הוא הולך להוביל? כל הממשלה הזאת קמה על צביעות, הרי את בנט הם היו מכנים בשלל שמות גנאי. הם מסתירים את כיוון הממשלה הזאת".

    אלון תקף את האנטי היהדות שמהדרת הממשלה שבראשה עומד אדם דתי: הממשלה הזאת נעדרת מכל זיקה ליהדות – ועוד כשהרוה"מ חובש כיפה. מצביעי ימינה אומרים שרימו אותם, גם הח"כים של ימינה יודעים זאת".



    0 תגובות