ידידיה מאיר בריאיון: "באדיבות בנט – אני חוזר לימי גירוש גוש קטיף"

    אסתי פלד No Comments on ידידיה מאיר בריאיון: "באדיבות בנט – אני חוזר לימי גירוש גוש קטיף"

    העיתונאי ידידיה מאיר תוקף בריאיון ל"מהדורה המרכזית" את עריקת ימינה לגוש השמאל ואומר, "המסקנה שלי ממעשה שרון ובנט – זה שימניות צריכה להיות מעוגנת בדעת תורה ומצוות, כדי שלא תתפרק". ידידיה סיפר על חסימת טורו כנגד הקמת הממשלה ברשתות החברתיות, "זה מפחיד"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי ידידיה מאיר שטורו השבועי נחסם ברשת החברתית, התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לעריקה של בנט לשמאל ואמר, "המסקנה שלי ממעשה שרון ובנט – זה שימניות צריכה להיות מעוגנת בדעת תורה ומצוות, כדי שלא תתפרק. לא ללכת ללפיד – כי הוא נחמד" אמר מאיר.

    מאיר תקף את הצביעות של השמאל, התקשורת ובנט, "באדיבות בנט – אני חוזר לימי גירוש גוש קטיף. הוא מועל ויורק על בוחריו, והולך בדרך הפוכה לגמרי. התקשורת עוסקת רק בהכפשת המגזר שנפגע. פתאום בגלל מכתב רבנים – טוענים שאנו קוראים לרצח. בבלפור ההסתה נוראית – וזה עובר בשק".

    ידידיה מאיר סיפר על חסימת טורו הלגיטימי שהתפרסם גם כאן באתר כנגד הקמת ממשלת השמאל, "פרסמתי את טורי השבועי ב'בשבע' בפייסבוק, וקיבלתי הודעה למחרת כי "הפרת את כללי הרשת". לא חסמו אותי לגמרי – אבל את הפוסט הזה חסמו. התברר שהכול בגלל המודעה שקוראת להפגין נגד איילת שקד – וכאילו חשפתי את כתובתה. ההפגנה התקיימה לא מחוץ לביתה בכלל. זה מפחיד"

    עוד הוסיף, "בטורי עסקתי בכל האנשים שמתחתיו. לא מובן למה בגלל מינוי, הם הולכים לכזה מהלך. הפנטזיה של רוה"מ עם כיפה לא מובנת לי. הציונות הדתית מנומס – ופתאום כזאת סחטנות. אצל החרדים, המדינה הייתה רועשת. הגוש האמוני שהוא רוב המדינה דומם על המהלך של בנט. הוא מזיק אסטרטגית".

     



    0 תגובות