מכריעים את הנגיף: מבצע החיסונים לבני הנוער החל היום

    צבי טסלר No Comments on מכריעים את הנגיף: מבצע החיסונים לבני הנוער החל היום

    מבצע החיסונים בישראל נגד נגיף הקורונה מתרחב היום באופן רשמי לבני הנוער בגילאי 12-15. בשלב זה  במשרד הבריאות לא ממליצים על החיסון לכלל המתבגרים אלא קוראים להעדיף את אלו הנמצאים בקבוצות סיכון | בכירים במערכת הבריאות אומרים כי החיסון בשתי מנות הוכיח את עצמו וכי אין בו סיכון לנערים

    חיסון צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חצי שנה לאחר תחילת מבצע החיסונים בישראל נגד נגיף הקורונה, יחל היום באופן רשמי בקופות החולים מצבע החיסונים לבני הנוער בגילאים 12-15. בשלב זה  במשרד הבריאות לא ממליצים על החיסון לכלל המתבגרים אלא קוראים להעדיף את אלו הנמצאים בקבוצות סיכון.

    לפי הנמסר מאנשי קופות החולים ועל פי הנחיות משרד הבריאות, על המתבגרים המעוניינים לקבל את החיסון לקורונה, להגיע בליווי הוריהם שיאשרו את החיסון לילדיהם. לצד זה הובהר כי נערים יוכלו להגיע לבד לקופת החולים, אך הם יידרשו להציג אישור חתום מההורים שלהם.

    במקביל, ווריאנט הקורונה ההודי (זן דלתא) מכה בעוצמה בבריטניה למרות היותה אחת המדינות עם שיעור ההתחסנות הגבוה בעולם.  וזאת, משם שהרשויות בבריטניה החליטו לתת בינתיים רק מנת חיסון אחת וזאת במטרה לחסן במהירות את רוב האוכלוסייה קיבלו רק מנה אחת. בעקבות כך החיסון באנגליה פחות יעיל נגד המוטציה משום שחיסון שלה מנה אחת פחות יעיל להתמודדות במוטציות.

    בכירים במערכת הרפואה העולמית מספרים כי ‏הזן ההודי מדבק פי 1.5 מהזן המדבק ׳הבריטי׳, כלומר הוא צריך שיעור התחסנות גבוה יותר לטובת חיסון עדר. ו‏בנוסף הוא 'אלים' פי 2.5 (!) מהזן הבריטי בכל הקשור בצורך באשפוז בבתי חולים. הסיבה שבישראל המוטציות לא מזיקות היא בשל העובדה כי מרבית האזרחים חוסנו בשתי מנות חיסון אפקטיביות.



    0 תגובות