לקנות במכולת במחיר של רשת מזון

    אבי יעקב No Comments on לקנות במכולת במחיר של רשת מזון

    16 שנות פעילות, 76 סניפים בכל רחבי הארץ, מיליוני שקלים שהושקעו בחידוש החנויות וחזון אחד גדול של הרב שמואל אטיאס, הבעלים של רשת נתיב החסד – ברכל טוב

    נתיב החסד אלעד צילום: יח"צ
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

     

    פעם, כשהיינו ילדים – את מצרכי המזון היו קונים במכולת השכונתית.

    מאז העולם עבר שינויים משמעותיים ורשתות מזון גדולות צצו בכל עיר ובכל אזור, כשהמכולות השכונתיות הפכו ל"מוקדי חירום", למקרים בהם נתקעים בלי מוצר חיוני וחייבים אותו כאן ועכשיו. או מקסימום ללחם וחלב טריים בבוקר.

    עד שצרכנים התחילו להבין, שללכת לקניות ברשת מזון גדולה ואולי למצוא מחירים טובים על חלק מהמוצרים – זה אומר שבמקום לקנות את מה שרצית והיית צריך, אתה קונה את מה שרצו למכור לך…

    מבצעים קורצים מכל מקום. מארזי ענק של כל מוצר.

    ואתה בסך הכל רצית לקנות מוצרי יסוד ועוד כל מיני דברים שיספיקו לימים הקרובים.

    במקום זה אתה מוצא את עצמך צריך להתרוצץ לקצוות העיר (שם בדרך כלל ממוקמים הסניפים הגדולים) עם עגלה ענקית, לתוכה אתה ממלא מכל הבא ליד ובעיקר לעין. כשאתה מגיע לקופה, אתה כבר מרגיש את זה בכיס…

    ואז התחילו לחזור אלינו המכולות…

    טוב, לא בדיוק מכולת קטנה ומצומקת כמו פעם. ולא רק למצרכי יסוד בסיסיים.

    מדובר בחנויות גדולות ומרווחות, מלאות מכל טוב ובשפע מצרכים לבית – והכל בקרבת מקום. בפריסה ארצית ושכונתית שלא קיימת ברשתות אחרות.

    נתיב החסד אלעד

    יח"צ

     לקנות מה שצריך

     

    לפני 16 שנים, כשחנך הרב שמואל אטיאס את הסניפים הראשונים של נתיב החסד, גם הוא עצמו לא חלם שכעבור שנים – זו תהיה הרשת הגדולה והיחידה מסוגה במגזר החרדי.

    כמי שבא מעולם הקניינות והסיטונאות, חשב אטיאס על רעיון של מכירת חסד שבועית, כפי שהוא משחזר בהתרגשות את ימי הבראשית: "הסניף הראשון התחיל בכלל כיוזמה למכירת חסד שנערכה במחסן במרתף תת-קרקעי כמה שעות בכל שבוע. מהר מאוד הגיע הביקוש מהלקוחות, שרצו ובעצם דרשו עוד ועוד שעות פתיחה.

    מאז ועד היום, סניפים נפתחים בעקבות ביקוש מהשטח. פונים אלינו למשרד מאזורים שונים, ומבקשים "תפתחו אצלנו בשכונה סניף שלכם". אנחנו הרשת של הציבור ופועלים בהתאם לצרכים שלו".

    התגובות והיענות הציבור היו מפתיעות, מה שהוביל לפתיחת סניף ועוד סניף ועוד אחד… עד שלפני קצת פחות משנתיים, רכש הרב שמואל אטיאס את סניפי רשת ברכל המיתולוגית מהמייסד הרב מנחם כרמל. סה"כ יש לרשת נתיב החסד שבבעלות אטיאס, כ-76 סניפים בכל רחבי הארץ ועוד היד נטויה.

    מיד לאחר הרכישה, נכנסו לפעילות אינטנסיבית של שיפוץ סניפי הברכל – שהפכו להיות 'ברכל טוב' וכיום, לאחר השקעה של מיליוני שקלים, כ-70% מסניפי ברכל, הם מחודשים מרווחים ומאירי עיניים.

    "הרעיון שלנו הוא, לעשות חנויות שכונתיות יפות ולהביא את המחיר של רשתות המזון הגדולות – עד הבית", אומר הרב שמואל אטיאס לאתר קול חי. "במקום מחירי המכולת שהיו יקרים והיו צריכים לצאת למרחקים כדי לקנות את הקנייה החודשית, אצלנו כל יום אתה קונה מה שאתה צריך, ליד הבית ובמחירים טובים ומצוינים, בלי לבזבז זמן ולעמוד בתור.

    "כשאתה מגיע לרשת גדולה, אתה מרגיש שאתה חייב למלא עגלה מכל המבצעים – אצלנו קונים מה שצריך ובמחירים הוגנים. במקרים רבים המחירים אצלנו הרבה יותר טובים מהרשתות הגדולות".

    נתיב החסד אלעד

    יח"צ

    היכן יש לכם סניפים?

    "היכן לא… ב"ה בכל הערים החרדיות ובכל קהילה חרדית בארץ. מבית שאן בצפון, צפת, חיפה – עד קריית מלאכי נתיבות ואופקים בדרום וכל הערים והשכונות שביניהם. כמובן בערים הגדולות – ירושלים, בני ברק, אלעד, מודיעין עילית, אשדוד, רחובות ועוד – יש כמה סניפים".

    נתיב החסד אלעד

    יח"צ



    0 תגובות