דרישה מאוחנה ודרעי: "אשרו זכאות לנשק אישי לתושבי רמלה ולוד

    איתי גדסי No Comments on דרישה מאוחנה ודרעי: "אשרו זכאות לנשק אישי לתושבי רמלה ולוד

    בעקבטת פרעות תשפ"א בערים המעורבות, דרישה משר הפנים ומהשר לביטחון פנים, לתת זכאות לתושבי רמלה ולוד לשאת נשק אישי, למטרת הגנה עצמית

    אקדח | אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע הפוגרומים והפרעות הקשים ע"י ערבים כנגד תושבי הערים המעורבות היהודיים, במהלכם המשטרה הראתה אוזלת יד חמורה ואי מענה מספק הרבים מהמקרים, תושבים רבים מחוץ לעיר ביניהם מיהודה ושומרון בעלי רישיון נשק נאלצו להגיע למקומות המסוכנים והגנו על יהודים.

    בעקבות כך פנה עו"ד מיכאל ליטווק בשם ארגון זכויוך האדם בצלמו לשר אוחנה ולשר הפנים אריה דרעי.
    במכתבו הוא כותב "בחודשים האחרונים הערים לוד ורמלה עוברים התקפות סוערות מצד פורעי חוק", "לא מדובר במעשי קונדס כי אם בניסיונות רצח שחלקם אף התממשו".

    כידוע הוא מציין "אחד הקריטריונים לקבלת כלי נשק הינו ישוב מזכה הנמצא באזורי עימות. אין כל ספק שכעת הערים לוד ורמלה הינם אזורי עימות יום יום שעה שעה. לצערנו במקרים רבים המשטרה אף מאחרת לבוא ובעוד לפורעים רבים יש כלי נשק ליהודים המתגוננים אין".

    לכן, הוא מסכם. "נודה לך על הוספה מיידית של הערים לוד ורמלה לישוב מזכה. מדיניות השר לביטחון פנים הינה לקדם מתן רישיונות ירי בטענה של מכפיל כוח",

    שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "תושבי לוד ורמלה חיים בסכנה. חובה עלינו לתת להם את כל הכלים להגן על חייהם וחיי בני משפחתם. אנחנו מקבלים שוב ושוב פניות מאנשים בערי העימות אשר מעוניינים לקבל רישיון נשק וחובה על השר לאשר באופן מיידי את הוספת הערים הללו כערים מזכות בטרם יהיה מאוחר מדי ואנשים יפגעו".



    0 תגובות