בשורה בבני ברק: דירה חדשה לנערים עם מוגבלויות קוגניטיביות נפתחה בעיר

    ארי טננבוים No Comments on בשורה בבני ברק: דירה חדשה לנערים עם מוגבלויות קוגניטיביות נפתחה בעיר

    במעמד רב השכונה הרה"ג מרדכי זילברברג שליט"א, הנהלת הארגון, הדיירים ובני משפחותיהם נחנכה בימים האחרונים הדירה השלושים של מערך הדיור של ארגון 'אהל שרה' | הדירה החדשה מצטרפת ל- 29 דירות מרווחות ומטופחות הפזורות ברחבי העיר בני ברק | גלרייה

    צילום: יעקב נחומי
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במעמד רב השכונה הרה"ג מרדכי זילברברג שליט"א, הנהלת הארגון, הדיירים ובני משפחותיהם נחנכה בימים האחרונים הדירה השלושים של מערך הדיור של ארגון 'אהל שרה'. הדירה החדשה מצטרפת ל- 29 דירות מרווחות ומטופחות הפזורות ברחבי העיר בני ברק. בדירות של מערך הדיור המנוהלות ע"י הגב' מילכי רכניצר מתגוררים כיום קרוב ל- 150 דיירים ודיירות בגילאים שונים וברמות תפקוד שונות, ביניהם זוגות נשואים, כולם זוכים למעטפת שירותים, לליווי חם ומאוהב הניתן על ידי צוות מקצועי ומסור.

    בסוף השבוע נערך בדירה החדשה שממוקמת בשיכון ה' בבני ברק, טקס קביעת מזוזה וחנוכת הבית. את משתתפי הטקס, קיבלו בהתלהבות ומאור פנים הדיירים החדשים כשהם מלווים בצוות הדירה ואנשי המקצוע המלווים את הדיירים ביום יום, וכן אנשי הצוות המרכזים את הליווי והטיפול השוטף ומספקים את הצרכים השונים של הדיירים בכל תחומי החיים.

    הרב אברהם גיזנבורג ראש מוסדות אהל שרה ובנם של מייסדי הארגון, קיבל את רב השכונה הרה"ג הרב זילברברג שליט"א והסביר לו על פעילות הארגון כולו ועל השאיפה של מערך הדיור לשלב את הדיירים בתוך המארג השכונתי. הרב זילברברג שוחח בחביבות יתרה עם הדיירים ושיתף את הנוכחים בסיפור אישי-משפחתי שמחבר אותו באופן קרוב לאנשים עם צרכים מיוחדים.

    לאחר שהמרד"א של השכונה קבע את המזוזות בדירה, התיישבו הנוכחים לאמירת לחיים ולדברי ברכה וחיזוק. הגרמ"ב זילברברג שליט"א בירך את הרב גיזנבורג והנהלת אהל שרה על הפעילות החשובה ואמר לצוות הדירה, כי הוא נכון לסייע להם בשילוב הדיירים בבתי הכנסת והוא מעמיד את שירותיו לכל מה שיזדקקו בשכונה.
    "התמימות והטוהר של הדיירים הצדיקים, תוסיף עוד קדושה לשכונה כולה" אמר הרב זילברברג והוסיף ש"בית כזה הוא בית של חסד אמיתי, בית שיש בו חסד הוא בית של קיימא".

    ההורים שנכחו במקום ציינו בקורת רוח מרובה את התנאים המרווחים של הדירה, כמו גם את צוות הבית שפועל מעל ומעבר כמשפחה לכל דבר וענין. "אנחנו בוררים את הצוותים שלנו בקפידה" מציינת הגב' רכניצר מנהלת מערך הדיור באוהל שרה, "חשוב לנו כי כל מי שמשתלב בעשיה שלנו בתוך מערך הדיור יבין את המשמעות של "בית לחיים" ויבין כי המשפחה מעניקה לנו אמון מלא ביכולות שלנו להבטיח לבני המשפחות שלהם את הטוב ביותר".

    "אנחנו מאמינים בזכות שנתנה לנו לאפשר שירותים מיטביים ואיכותיים לאנשים עם מוגבלות ולכן אנחנו עושים כל מאמץ כדי שהמשפחות ירגישו בטחון ויהנו משקט נפשי ביודעם שיקיריהם נמצאים בידיים בטוחות ומקצועיות" סיכמה הגב' ויינברג סמנכ"לית אהל שרה.

    ראש מוסדות אהל שרה הרב אברהם גינזבורג אמר: "בימים אלו כשאנחנו בתנופת התרחבות מחודשת אנו רואים את הראייה למרחוק של הורי ע"ה שהקימו את הארגון לפני למעלה מ-40 שנה. השאיפה שלנו היא לשלב את הדיירים ככל האפשר בתוך הקהילה ובתוך חיי השכונה, ואנחנו עושים זאת בהצלחה מרובה בשאר הדירות שלנו. אני בטוח שגם בשיכון ה' יחד עם רב השכונה נוכל לעזור לדיירים המיוחדים שלנו להשתלב ולתרום לאווירה הקהילתית".

    צילום: יעקב נחומי



    0 תגובות