השר אוחנה אירח את מפקדי המחוזות של ארגון זק"א

    ארי טננבוים No Comments on השר אוחנה אירח את מפקדי המחוזות של ארגון זק"א

    המפגש בלשכתו של השר לבטחון פנים נערך בהשתתפותם של ראשי ומפקדי זק"א | השר אוחנה: ""אני מכיר מקרוב את הפעילות הקדושה של מתנדבי זק״א בטיפול בזירות קשות ואסונות, בפרט באירועים האחרונים – אסון מירון ומבצע שומר החומות" | בסיום המפגש העניקו מנכ״ל זק״א דובי ויסנשטרן ומפקדי המחוזות תעודת הוקרה והערכה לשר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון פנים ח"כ אמיר אוחנה אירח הבוקר (שני) בלשכתו את מפקדי המחוזות של ארגון זק״א לפגישת עבודה מקצועית על פועלם של מתנדבי זק״א בהצלת חיים וכבוד המת.

    המפגש נערך בהשתתפותם של מנכ״ל זק״א דובי ויסנשטרן, מפקד זק״א מחוז דרום אשר לוי, מפקד זק״א מחוז מרכז משה גמרו, מפקד זק״א צפון אנשל פרידמן, מפקד זק״א ירושלים בנצי אורינג, מפקד זק"א מחוז ש"י גיל ביסמוט, מפקד היחידות המיוחדות חיים אוטמזגין ראש אג״מ זק״א חיים וינגרטן, ורכז המחלקה המשפטית בזק״א מיכאל גוטווין.

    השר קיבל סקירה על הפעילות הנרחבת של הארגון הפועל למעלה מ-30 שנה בחסד של אמת בזירות הקשות.

    במהלך הפגישה אמר השר לביטחון פנים ח"כ אמיר אוחנה: "אני מכיר מקרוב את הפעילות הקדושה של מתנדבי זק״א בטיפול בזירות קשות ואסונות, בפרט באירועים האחרונים – אסון מירון ומבצע שומר החומות. מתנדבי זק״א פועלים בחזית יחד עם שאר כוחות הביטחון והצלה במסירות רבה, אני מוקיר מכל ליבי ומחזק את המתנדבים, אדאג ואפעל למען הארגון והמתנדבים הפועלים במלאכת קודש של הצלת חיים וכבוד המת למען עם ישראל".

    בסיום המפגש העניקו מנכ״ל זק״א דובי ויסנשטרן ומפקדי המחוזות תעודת הוקרה והערכה לשר על התמיכה הרבה והעמידה האיתנה לצד הארגון ומתנדביו.



    0 תגובות