שר החוץ אשכנזי נחת במצרים ויפגש עם עמיתו המצרי שוכרי

    שלמה ריזל No Comments on שר החוץ אשכנזי נחת במצרים ויפגש עם עמיתו המצרי שוכרי

    שר החוץ אשכנזי נחת בקהיר וייפגש עם שר החוץ של מצרים, סאמח שוכרי | במקביל, ראש המודיעין המצרי יגיע ארצה לסבב פגישות עם גורמים ישראלים – סוגיית השבויים והנעדרים תהיה מרכזית

    שר החוץ, גבי אשכנזי נוחת במצרים צילום: משרד החוץ
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ, גבי אשכנזי נחת לפני זמן קצר בקהיר והתקבל על ידי תת השר למנהל מחלקת ישראל במשרד החוץ המצרי, השגריר עלי, אחרי 13 שנים מאז הביקור הרשמי האחרון של שר חוץ בקהיר.

    צילומים: משרד החוץ

    אשכנזי הודה לעמיתו המצרי: "תודה על הזמנתך, סאמח שוכרי, שה"ח של מצרים, לביקור רשמי ראשון של שר חוץ ישראלי מזה 13 שנים. בעת הביקור נקיים מספר פגישות בהן נדון בנושאים בילטראליים, בחיזוק הקשרים הכלכליים והמסחריים, ונעמיק במנגנוני ההסדרה מול עזה ושיקום הרצועה תוך אכיפה בינ"ל. במהלך הדיונים אדגיש בפניו כי ישראל מחויבת מעל הכל להשיב את חיילנו ואזרחינו המוחזקים ע"י החמאס".

    במקביל, ראש המודיעין המצרי, עבאס קאמל יגיעהיום ארצה וייפגש עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר המודיעין אלי כהן ועם ראש המל"ל מאיר בן שבת. במרכז השיחות תהיה סוגיית השבויים והנעדרים.

    בתוך כך, בערוץ "אל-ערביה" דווח כי המשלחת המצרית שמבקרת באזור, ביקשה מארגוני הטרור בעזה, להפסיק את ההצהרות המתגרות בישראל. כמו כן פורסם, כי כלל הארגונים כולל חמאס, מתעקשים להיות חלק משיקום עזה, ומסרבים לקשור את המו"מ לעסקת חילופי שבויים עם ישראל.



    0 תגובות