עוזי ברוך: "בוחרי ימינה מרגישים שרימו אותם"

    מהדורת הבוקר No Comments on עוזי ברוך: "בוחרי ימינה מרגישים שרימו אותם"

    עורך ערוץ 7 ל'קול חי': "במגזר הדתי לאומי מאוד מקווים שבנט ושקד יתעשתו ברגע האחרון" | מני גירא שוורץ: "אם בנט הולך לממשלה כזו, הוא יזכר לדיראון עולם גם אם הוא יהיה ראש ממשלה מוצלח"

    בנט צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    עורך ערוץ 7, העיתונאי עוזי ברוך והיועץ האסטרטגי מני גירא שוורץ שוחחו עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, על המצב הפוליטי.

    עוזי ברוך: "אני מבין שבנט מציב הבוקר סוג של אולטימטום לשקד – שיש לה מנדט לניסיון אחרון להביא את סער לממשלת ימין. אני מבין גם שנתניהו פנה לכחלון בימים האחרונים לסייע בעניין. נתניהו הציע לסער רוטציה – הוא לא שלל את זה אבל לפי איך שזה נראה עכשיו בנט דוהר לעבר ממשלת ה'שינוי'. גם בנט וגם סער בוחנים בשבע עיניים כל הצעה של נתניהו – האם היא על הקרח או שיש בה ממש".

    מני גירא שוורץ: "מה שניתן היה לעשות זה שנתניהו יזוז ויאפשר למישהו אחר. אותה עמדת יסוד שבסופו של דבר, למרות כל מה שאנחנו מכירים היא זו שתאפשר הקמת ממשלת ימין – אבל מהצד השני היא זו שתביא להנצחת שלטון הפרקליטות על מדינת ישראל וזו האמת; לצד כל הקריאות נגד בנט – אנחנו מכירים אותו ויש לו ערכים ואידיאולוגיה. אבל בוודאי שאם בנט הולך לממשלה כזו, הוא יזכר לדיראון עולם, גם אם הוא יהיה ראש ממשלה מוצלח".

    עוזי ברוך: "במגזר הדתי לאומי מאוד מקווים שבנט ושקד יתעשתו ברגע האחרון. במגזר קוראים גם לניר אורבך ולעידית סילמן לזכור את ההבטחות שהם, כמו גם בנט ושאר חברי ימינה, נתנו באופן מאוד ברור – לא נשב עם מנסור עבאס, לא עם מרצ ולא ניתן ללפיד את ראשות הממשלה. על סמך ההבטחות האלה אנשים הלכו ושלשלו את הפתק ימינה בקלפי. הם מרגישים כעת מרומים ומקוים מאוד שבנט או אחד מחברי מפלגתו יקח צעד אחורה".



    0 תגובות