כץ נגד ברקת: "פעולה חתרנית נגד ראש הממשלה"

    אבי רבינא No Comments on כץ נגד ברקת: "פעולה חתרנית נגד ראש הממשלה"

    על רקע כנס השקת תוכניות עבודה שמתכנן לקיים ח"כ ברקת, אליו הזמין פעילי ליכוד, תקף השר כץ בהודעה לפעילי המפלגה: "מעולם בתולדות הליכוד לא היתה פעולה חתרנית מסוג זה נגד ראש ממשלה מכהן – אם ברקת מעוניין להתמודד על הנהגת הליכוד שיתכבד ויתמודד בבוא העת בדרכים המקובלות"

    ישראל כץ וניר ברקת צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עימות פומבי בין בכירי הליכוד: שר האוצר ישראל כץ תוקף היום (שישי) את הכנס שעורך בכיר המפלגה, ניר ברקת ומכנה אותו 'פעולה חתרנית'. "הכנס שעורך ניר ברקת על 'חזונו לניהול המדינה', מול המאמצים שמקיים כעת רה"מ בנימין נתניהו להקים ממשלת ליכוד, היא פעולה מוטעית ומיותרת", כתב כץ בהודעה לפעילי המפלגה.

    "מעולם בתולדות הליכוד, על שורותיו אני נמנה עשרות שנים, לא היתה פעולה חתרנית מסוג זה נגד ראש ממשלה מכהן", הוסיף כץ. "הליכוד היא תנועה דמוקרטית ויש בה דרכים מקובלות להתמודד על ההנהגה. הכל בבוא העת ולפי הכללים המקובלים. כאשר תהיה התמודדות על הנהגת התנועה וראשות הממשלה יוכל ח"כ ברקת להציג את חזונו ואת מכלול מעשיו עד כה ברמה הלאומית".

    כץ התייחס גם למועמדותו לתפקיד, בבוא העת: "כפי שהודעתי בעבר בכוונתי להתייצב בהתמודדות זו עם מכלול פעילותי ותפקידי הממלכתיים ועם ניסיוני ויכולותי להוביל את מדינת ישראל וחברי הליכוד ידרשו להכריע. לא כעת ולא בדרך הזאת".

    הודעתו של כץ, באה כאמור על רקע כנס פוליטי שמתכנן לקיים ח"כ ברקת בעוד כשבועיים בגני התערוכה בתל אביב, תחת הכותרת 'הצגת החזון שלי'. ברקת הזמין לכנס פעילים במפלגה ומתכנן להציג שם את חזונו בהנהגת המדינה והליכוד.

    ברקת הגיב לישראל כ״ץ וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אני שמח ונרגש להזמין אתכם לכנס להצגת חזון ותוכניות עבודה שעליהן עבדתי בשנים האחרונות עם טובי המומחים בארץ, בהם ראש הממשלה נתניהו. אני בטוח שגם ישראל כץ, לכשיגיע לאירוע, יתמוך בתוכניות. במיוחד בימים אלה אנו צריכים לשמור על ליכוד מאוחד"



    0 תגובות