סינוואר מזמין את גנץ לחסל אותו: "רוצים ניצחון? בואו תפגעו בי"

    שלמה ריזל 2 Comment on סינוואר מזמין את גנץ לחסל אותו: "רוצים ניצחון? בואו תפגעו בי"

    מנהיג חמאס ברצועה התייחס בנאומו בפני פעילי חמאס ברצועה לאיום של שר הביטחון בני גנץ לחסל אותו ואמר, "ייקח לי כמעט שעה להגיע הביתה , הם יכולים להטעין מטוס ולפגוע בי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהיג חמאס ברצועה יחיא סינוואר התייחס לראשונה בגלוי ובהתרסה לדבריו של שר הביטחון גנץ כי חיסול בכירי חמאס כולל סינוואר אפשרי: "לגבי הדיבורים של ישראל על ניסיונות חיסול שלי ושל דף. אני אומר המתנה הכי גדולה שהם יכולים לתת לי זה לחסל אותי. אני מעדיף למות ממטוס קרב ולא מקורונה או משבץ או התקף לב".

    יחיא סינוואר לא הפסיק והמשיך להתגרות בגנץ, "מציע לגנץ ללמוד ממוחמד דף ומהדובר שלנו – אם אתה מאיים תעשה".

    לאחר שרוב תשתיות חמאס הושמדו ופרוייקט הדגל של המנהרות הוחרב, הציג סינוואר את הישיג הארגון, "אם הצלחנו לגרום לסגר בתל אביב אני מוכן למות עכשיו. אתם רוצים תמונת ניצחון – בבקשה. ייקח לי כמעט שעה להגיע הביתה , הם יכולים להטעין מטוס ולפגוע בי", אמר מנהיג חמאס.

    מנהיג חמאס הודה בגלוי כי לכל אורך הלחימה ברצועה בשומר החומות: "לאורך הלחימה היינו בקשר עם אחינו בלבנון בתיאום גבוהה. מודים לחיזבאללה. זה היה מסר ששלחנו לאויב שזו לא מערכה אמיתית, ואם כן תהיה כזו ההתנגדות תכנס בכל הזירה". סינוואר הזכיר את נאומו של נסראללה אמש כי פגיעה בהר הבית תוביל למלחמה אזורית.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אז שיהרגו אותו כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      יימח שמו!!! איפה הוא היה במבצע עצמו? הלך להתחבאות.
      רק חבל שישראל ממשיכה להראות את החולשה שלה, תהרגו אותו כבר!!!!!!!!!!!!

    2. 1

      אני רוצה מכונית
      באוטו סנטר רוצה לקנות מכונית