פלח שוק 8.1.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 8.1.12
    14:35
    28.03.24
    אתר קול חי No Comments on צמרת עולמות הרפואה והטכנולוגיה השתתפו בוועידת 'למענכם'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2012/01/pelach-shuk-8.1.12.mp3|titles=pelach shuk 8.1.12]

    החברה האמריקאית 'אוישן גורמה' משיקה מבצע תחת הכותרת "מוקיר שבת" עבור מותג גלילי הדג 'וויט-פיש'. במסגרת המבצע, המתכתב עם הסיפור הידוע 'יוסף מוקיר שבת', ימתינו במוצרים תוויות הפתעה נושאות פרסים: שני רוכשים יזכו בתכשיטים בשווי 4,000 שקלים, 10 יזכו במוצרי 'אוישן גורמה' לחצי שנה ומאות יזכו במוצר נוסף במתנה. כמו כן, מאות רוכשים שישלחו 3 תוויות לחברה יוכלו לקבל את ספרוני "יוסף מוקיר שבת" מבית 'מלכות וקסברגר' במתנה ולהשתתף בהגרלת תכשיטים בשווי 4,000 ₪.

    חברת 'מיה' ממשיכה בחגיגות ה-30 ומרחיבה את סדרות הבריאות, תוך השקת שני מוצרים חדשים: 'אורז יסמין' ו'אורז אדום'. שני המוצרים עשירים בסיבים ומינרליים. את אורז היסמין ניתן להשיג גם בסדרת 'סלקטד' – סדרת הפרימיום בכשרות 'בד"צ העדה החרדית' ובחזקת 'נקי מחרקים'.

    'אל על' יוצאת בשלושה ימים של מבצע חורף למהירי החלטה. במסגרת המבצע תתקיים מכירה מוקדמת של כרטיסים במחירים מיוחדים בין התאריכים ט"ו לי"ז בטבת (10-12 בינואר). בין היעדים שבמבצע: ציריך, ז'נבה, בריסל, לונדון (לוטון), ניו-יורק וטורונטו.

    'בנק פאג"י' חנך סניף חדש בעיר נתיבות. בטקס קביעת המזוזה נכחו רב העיר, הרב פנחס כהן שליט"א שקבע את המזוזות, ראש העיר מר יחיאל זוהר, מנכ"ל הבנק ינון שויקה, אנשי הבנק, רבנים ותושבים. הסניף הוא הסניף ה21 של 'פאג"י' והוא ישמש את תושבי אזור נתיבות, אופקים, שדרות והישובי הסביבה.



    0 תגובות