ח"כ אשר בריאיון: "הוועדה צריכה למנוע אסונות וגם למצוא אשמים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אשר בריאיון: "הוועדה צריכה למנוע אסונות וגם למצוא אשמים"

    ח"כ יעקב אשר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מתייחס לסערה בכנסת סביב הקמת וועדת חקירה על "אסון מירון" ומסביר מדוע צריכים וועדה שתעסוק בתיקון הליקויים ומניעת אסונות נוספים, ולא וועדה שתתמקד בעיקר בעבר

    צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יעקב אשר התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לוויכוח הסוער היום סוג הוועדה שתחקור את "אסון מירון" ואמר, "מפריזים שכאילו הולכים לתלות אנשים, זה לא מרגש אותי. אם לפני שנה היו מתריעים על מירון, היה נפתח מהדורות על ההתנכלות לחרדים".

    עם זאת הבהיר אשר כי "הוועדה גם צריכה למצוא אשמים, אבל גם למנוע את האסונות הבאים. הבדל ההצעה ביני לבין חובבי רשב"י מיש עתיד, זה שאני לא רוצה שופט. הוא לא מבין בכלל בענין, פתאום כולם נהיו ממלכתיים".

    ח"כ אשר הדף את ההתקפות על חברי הכנסת החרדים ואמר, "התפקיד שלנו זה לא להיכנע ללחצים. הכול שאלה של מה אתה מתמקד. הר מירון לא ראוי לכמות כזאת של אנשים, נעשה הכול להתאים את המקום. מצפה שהתקשורת החרדית תתן לנו גב" ציין אשר.

    אשר הסביר את הצורך מהיר בוועדה שבאה לתקן את הליקויים ולא וועדה שתעסוק בעיקר בעבר, "הוועדה מורכבת מאנשי מקצוע, ורובה צריכה לעסוק על העתיד. אפשר להתעסק בעבר, אבל אוטוטו מגיע כבר ל"ג בעומר".

    לכן מספר אשר, "הצעתי להקים גוף מקצועי משלנו, שיעמוד מול כלל הגורמים הרלוונטים. הם לא יהיו לחיצים. בלי זה, המשטרה רוצה למנוע את כלל האירועים ההמוניים, ואנה אנו באים".



    0 תגובות