בן גביר לאיימן עודה: "המחבל איימן עודה חושב שכולנו מטומטמים"

    איתי גדסי 1 Comment on בן גביר לאיימן עודה: "המחבל איימן עודה חושב שכולנו מטומטמים"

    לאחר שיו"ר הרשימה המשותפת האשים את ח"כ איתמר בן גביר בהבערת השטח בלוד ובערים המעורבות ולפרוץ הפרעות ביהודים, ח"כ איתמר בן גביר השיב בתקיפות לח"כ עודה וכינה אותו "מחבל"

    איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה האשים היום (שני) במליאת הכנסת את ח"כ איתמר בן גביר בהצתת השטח, על רקע המהומות בלוד ובערים המעורבות.

    ח"כ בן גביר לא נשאר חייב במליאת הכנסת והשיב לח"כ עודה בתקיפות: "המחבל איימן עודה חושב שכולנו מטומטמים. עם ישראל זוכר מי שיתף (איימן עודה), תמונה של הר הבית שכביכול נשרף בידי יהודים. זוכרים מי הסית פורעים, מי זרק אבנים על יהודים, מי פעל בדרך של טרור, מי רצח יהודים ומי עומד מאחורי אותם רוצחים שפלים" האשים בן גביר בחריפות.

    בן גביר ציין כי אף לגנות את אירועי האלימות הערביים החכי"ם לא גינו: "ציפינו מאותם חברי כנסת שצועקים נגד הפשיעה בחברה הערבית, לגנות ולומר דברים ברורים, לשלול ולהסתייג, אבל הם אינם מסוגלים לעשות זאת, כי יש בכנסת ישראל ציר קדמי של האויב".

    את האשמה הטיל ח"כ בן גביר על מערכת המשפט: "יושבים כמה מאות מטר מכאן ונותנים לפארסה הזו להתרחש ולא מקיימים ואוכפים את החוק. תומכי טרור לא צריכים לשבת בכנסת ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יאללה איזה גבר איתמר!! תמשיך! 💪💪💪