עו"ד חדד: "המשטרה עצרה 2 אנשים שלא קשורים בכלל לאירוע"

    המהדורה המרכזית No Comments on עו"ד חדד: "המשטרה עצרה 2 אנשים שלא קשורים בכלל לאירוע"

    עו"ד עמית חדד המייצג את המהנדס שנתן אישור למבנה של חסידות קרלין (עוד לפני שנבנתה הטריבונה) בריאיון ל'קול חי': "המשטרה הסבירה היום בביהמ"ש שהם מצאו את האשמים, שזה שני העצורים הללו. חקרנו את השוטר. ביהמ"ש קבע שחלקם במעשה שולי, ואין סיבה לעצור אותם אפילו לא ליום אחד. האירוע בקרלין מחייב חקירה מעמיקה, אבל אסור לתפוס שני אנשים ולנסות להפיל עליהם הכול"

    חדד צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד עמית חדד, המייצג את המהנדס שנתן אישור למבנה של חסידות קרלין (עוד לפני שנבנתה הטריבונה), תוקף את התנהלות המשטרה בחקירה: "הגיעה היום משטרת ישראל לבית משפט השלום בתל אביב, יחד עם שניים – הלקוח שלי ואדם נוסף. הם התחילו להסביר לבית המשפט 'מצאנו את האשמים, הם הבכירים ביותר, האקדח המעשן והם האשמים", מספר חדד בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית.

    חדד המשיך: "אנחנו חקרנו את השוטר בבית המשפט ועברנו על המסמכים, המעטים, שבידנו ובית המשפט קובע, אחרי שהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של החשודים ב-8 ימים, כמה דברים שהם כמעט מדהימים בעיני: אחד, שהחלק של החשודים שולי, אם בכלל, 2. שהראיות קלושות ושאין סיבה לעצור אותם אפילו ליום אחד, ולכן בית המשפט משחרר אותם למעצר בית".

    "האירוע שקרה בחג השבועות הוא נוראי ומחייב חקירה ויכול להיות שגם העמדה לדין", מבהיר חדד "אבל לתפוס שני אנשים שלא קשורים למקרה בשום צורה ולנסות להאריך את המעצר שלהם ב-8 ימים, רק כדי שיהיו עצורים בפרשה למרות שהם לא קשורים בזה – זאת שערורייה", קובע עורך הדין.



    0 תגובות