גנץ: "לוקחים את החמאס למסע אחורה בזמן"

    קובי פינקלר 3 Comment on גנץ: "לוקחים את החמאס למסע אחורה בזמן"

    שר הביטחון גנץ: "אנחנו לוקחים את החמאס למסע אחורה בזמן- מסע שממנו לא נאפשר לו לחזור" | "אחת משיטות הפעולה של חמאס היא לייצר שעות של שקט ולהפתיע במטחים לריכוזי אוכלוסייה. חייבים לשמור על עירנות בכדי להציל חיי אדם"

    צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: טל עוז / משרד הביטחון

    שר הביטחון, בני גנץ, סיים לפני שעה ביקור ביחד עם קצין תותחנים ראשי תא"ל נרי הורוביץ בגדוד 405 בדרום. במהלך הביקור קיבל גנץ סקירה על פעילות הגדוד במהלך מבצע "שומר החומות" וקיים שיח עם הלוחמות והלוחמים.

    לאחר מכן ביקר שר הביטחון גנץ בבסיס ההאזנות הלווייני של יחידה 8200, ביחד עם מפקד היחידה תא"ל י' ומפקדים נוספים.

    בסיום הביקור אמר השר גנץ: "אנחנו ממשיכים להתנהל בנחישות ביטחונית ובאחריות מדינית, ולשמור על קשר צמוד עם ידידותנו בעולם ובראשן ארה"ב, שמגבות את זכותנו להגן על עצמנו. אנו עושים זאת מתוך מטרה להביא לשקט ארוך טווח, ולחיזוק הגורמים המתונים באזור".

    צילום: טל עוז / משרד הביטחון

    צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

    "לצערי חמאס ממשיך בתקיפות נגד ריכוזי האוכלוסייה וב-48 השעות האחרונות כשניסינו להכניס ציוד רפואי לרצועת עזה דרך ארגונים בינלאומיים, הם ירו לכיוון המעברים והביאו לסגירתם ובסופו של דבר לפגיעה בתושבי עזה".

    "אנחנו ערוכים ומוכנים להרחבת המערכה ככל שיהיה בכך צורך, ואנחנו לוקחים את החמאס למסע אחורה בזמן- מסע שממנו לא נאפשר לו לחזור".

    "לאזרחי ישראל שנותנים לנו כל הזמן עורף חזק ורוח גבית- הימים האלו הם בדיוק הזמן להקפיד על הנחיות פיקוד העורף. אחת משיטות הפעולה של חמאס היא לייצר שעות של שקט ולהפתיע במטחים לריכוזי אוכלוסייה. חייבים לשמור על עירנות בכדי להציל חיי אדם", אמר גנץ.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      חברים
      להתראות עד הסבב הבא!
      העם לא קונה יותר את סחורתכם פשוט אין ברירה נשתוק ונתפלל