ב'צלמו' ליועמ"ש: "עצור מיד את ח"כ לשעבר זחאלקה על הסתה"

    ישראל רובין No Comments on ב'צלמו' ליועמ"ש: "עצור מיד את ח"כ לשעבר זחאלקה על הסתה"

    לאחר שח"כ לשעבר ג'מאל זחאלקה תועד אומר על רקע הפרעות, "אם הפגיעה באל אקצא ושייח' ג'ראח תימשך – המדינה תבער פי 10 ממה שקורה עכשיו". מנכ"ל ב'צלמו' שי גליק פונה בדחיפות ליועמ"ש בדרישה לעצור אותו מיידית, "חובה עליך למנוע כל שפיכות דמים על ידי עצירת המסיתים הראשים"

    ג'מאל זחאלקה צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארגון 'בצלמו' פנה היום (חמישי) ליועמ"ש אביחי מנדלבליט בדרישה להעמיד לדין על דברי הסתה קשים וחמורים את ח"כ לשעבר ג'מאל זחאלקה שאמר, "אם הפגיעה באל אקצא ושייח' ג'ראח תימשך – המדינה תבער פי 10 ממה שקורה עכשיו".

    השבוע תועד חכ"ל גאמל זחלאקה אומר "אם הפגיעה באל אקצא ושייח' ג'ראח תימשך – המדינה תבער פי 10 ממה שקורה עכשיו. זה רק פרומו למה שעתיד להיות אם יעזו לפנות את שייח' ג'ראח. הצעירים והנוער שלנו יצאו לרחובות ולא יפסיקו עד שהכיבוש יחדול. איננו חוששים".

    בעקבות כך שיגר מנכ"ל בצלמו שי גליק פניה ליועמ"ש להעמדה לדין באופן מיידי של מר זחלאקה, במכתב שנשלח נכתב: "ברי לכל שישנה רק פרשנות אחת לדבריו שאש אמיתית תבער. דהיינו יש כאן לא רק הסתה לאלימות וגזענות שכן האש תבער כלפי יהודים (אם כי בטיפשותם הם גם שרפו ילד ערבי בעיר יפו), אלא גם עבירה על חוק הטרור 2016 שאוסר הבעת הזדהות או תמיכה בטרור".

    לכן מבהיר מנכ"ל בצלמו ליועמ"ש, "חובה עליך למנוע כל שפיכות דמים על ידי עצירת המסיתים הראשים. אזכיר לכבודו שלפני שנתיים אף אישרת להרוג באופן ישיר ומכוון אנשים בגבול רצועת עזה שכונו על ידיך "מסיתים ראשים".

    מנכ"ל בצלמו מזכיר ליועמ"ש במכתבו, "אזכיר שאינספור אנשי ימין נעצרו והורשעו על עבירות פחותות מהרבה ביניהם אלירז פיין הרב אליצור שרק לאחרונה הורשע בהסתה בעקבות מאמרים שכתב ועוד. אסור שתהיה אכיפה בררנית".

    שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "אנחנו נרדוף ונבוא חשבון משפטי עם כל אחד מהמסיתים והשייחים שליבו את האש. לא ייתכן שמלבי האש ישבו בשקט אחרי כל הדם שהם שפכו.
    אנחנו מקווים שהיועץ המשפטי יבין שמילים גורמות לרצח וידאג למעצר כל המסיתים".



    0 תגובות