שר החוץ הגרמני בסיור בדרום: "אין משא ומתן על בטחון ישראל"

    שלמה ריזל No Comments on שר החוץ הגרמני בסיור בדרום: "אין משא ומתן על בטחון ישראל"

    שר החוץ גבי אשכנזי ערך סיור לשרי החוץ של גרמניה, צ'כיה וסלובקיה באתרי הנפילות בדרום ובמרכז. שרי החוץ קיבלו סקירות ביטחוניות על ההתקפות של חמאס כנגד אזרחים | תיעוד

    5:31
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תוקפת שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הזירה המדינית במבצע "שומר החומות": שר החוץ גבי אשכנזי קיבל היום (חמישי) את פניהם של שרי החוץ של מדינות גרמניה, צ'כיה וסלובקיה. השר סייר יחד עם שר החוץ הגרמני בדרום שם קיבל סקירות על התקפות חמאס על ישובים יהודיים.

    שר החוץ הגרמני היקו מס אמר בסיורו בדרום: "גרמניה עומדת לצידה של ישראל ועל זכותה להגן על עצמה אני מבקש להודות לך, גבי, על שאתה מקבל את פניי בזמנים הקשים הללו. הגעתי לישראל להפגין סולידריות ולתמוך בישראל בעקבות ירי הטילים מעזה.
    לישראל הזכות להגן על עצמה".

    שר החוץ הגרמני הבהיר, "אנו עוקבים בדאגה אחר המצב ההומניטרי בעזה מודעים למאמצים הישראלים להכנסת סיוע הומניטרי לתושבי הרצועה".

    בהתייחסו להפסקת האש אמר, "אנו תומכים במאמצים להפסקת אש בהקדם. שוחחתי על כך עם מדינות ארה"ב, מצרים ומדינות נוספות ואני מקווה שהמאמצים ישאו פרי".

    בסיום דבריו אמר, "אנו גם צריכים להסתכל לעתיד ולדאוג לשלום בר קיימא באיזור ולאפשר את המצב שישראלים לפלסטינים יוכלו לחיות כאן בהגדרה עצמית. המצב הנוכחי, הוא מצב של אי וודאות מצב שמחזק רק את אלה שמפיצים שנאה וטרור. כפי שאמר גבי ואני מחזק, אין משא ומתן על בטחון ישראל ועל התושבים היהודים כאן".

    שר החוץ אשכנזי בסיור באתר נפילת רקטות בעיר פ"ת יחד עם שרי החוץ של צ'כיה וסלובקיה. צילום: משרד החוץ:

     



    0 תגובות