אבי בניהו: "98% מהפורעים הם ערבים, צריך לשבור להם ידיים ורגליים"

    אסתי פלד 1 Comment on אבי בניהו: "98% מהפורעים הם ערבים, צריך לשבור להם ידיים ורגליים"

    דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את דבריו של המפכ"ל קובי שבתאי וטוען כי מונה מפכ"ל חסר ניסיון. בניהו האשים את נתניהו כי רוקן את משרד החוץ, והציע, "צריך לקחת מישהו ניטרלי שיהיה המסביר הלאומי"

    הפרעות ברמלה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לדברי המפכ"ל קובי שבתאי יש מבחינתו יש טרוריסטים משני הצדדים, בניהו אמר כי "אין סמיטרייה בפרעות פה, 98% הם ערבים". בניהו הוסיף כי חובה להתנהל מולם ביד קשה, "צריך לשבור להם ידיים ורגליים, ולהכניס אותם לכלא. זה לא ענין של עמדה פוליטית, זה המציאות" ציין בניהו.

    בניהו הוסיף כי "נתניהו מינה מפכ"ל חדש שלא מספיק מנוסה, ודבריו אתמול הפילו אותו. אבל שבתאי הוא מפכ"ל מעולה. יש שת"פ טוב בין המשטרה לשב"כ" ציין.

    על מאמצי ישראל בהסברה מול העולם, סיפר בניהו, "בזמני נעזרתי בהרבה גופים יהודים ברחבי העולם, כדי שיעזרו לנו במאמץ ההסברה. אבל ההסברה ברשתות החברתיות לא מספיק מאורגן".

    אבי בניהו האשים את ראש הממשלה, "נתניהו רוקן את משרד החוץ מכל תוכן בשנים האחרונות. במצב הנוכחי שכל ישראל בלחץ עם פרעות, צריך לקחת מישהו ניטרלי שיהיה המסביר הלאומי".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות