ח"כ שיקלי בריאיון: "הפורעים הערבים בישראל, הם אתגר גדול יותר מחמאס"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ שיקלי בריאיון: "הפורעים הערבים בישראל, הם אתגר גדול יותר מחמאס"

    ח"כ עמיחי שיקלי (ימינה) שיצא כנגד הקמת ממשלת שמאל-ערבים בראשות בנט, בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף בחריפות את התנהלות המשטרה ואמר, "בדרג מקבלי ההחלטות עברו קורסים מהשמאל". שיקלי סיפר כי "שוטר ביקש אישור ליידות רימון הלם, כשהיה בסכנת חיים"

    צילום: פלאש 90
    10:05
    18.04.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on להיכנס לרפיח עכשיו או להמתין: מסר מבלבל של השר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ עמיחי שיקלי (ימינה) התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס למבצע "שומר החומות" ואמר, "המבצע נפתח עם הישגים משמעותיים, וככל שעובר הזמן גובר הלחץ מהעולם, והמומנטום יורד".

    עם זאת הבהיר שיקלי כי לדעתו מהלך המבצע צריך להיות, "כמו שהתחילו, צריך גם אקורד סיום חזק. לחסל את כלל בכירי וראשי חמאס. אנחנו נלחמים על חיינו, חמאס מצהיר שבגלל האיסלאם צריך למחות ולשחוט את ישראל. א"א לעשות איתם 'פוצ'י מוצי'".

    ח"כ שיקלי תקף את הפורעים הערבי בערים המעורבות ואמר, "הערבים הפורעים בישראל, הם אויבים מבית. הם אתגר יותר גדול מחמאס, זו אוכלוסייה גדולה. אפילו ח"כים ערבים מפיצים עלילות דם, הזוי שהם יושבים בכנסת. גם כסיף קרא לנו "פושעים".

    ח"כ שיקלי הוסיף ותקף את התנהלות המשטרה מול הציבור בישראל ואמר, "יש בישראל משטרה שהיא חד צדדית. הבעיה היא לא בשוטרים, אלא בדרג מקבלי ההחלטות. הם עברו קורסים מהשמאל, ולא מוכנים לקבל שיש פה מבחן עליון".

    שיקלי קבע כי לדעתו, "המשטרה עדיין לא התעוררה ונכשלה. שוטר ביקש אישור ליידות רימון הלם, והוא היה בסכנת חיים. אנחנו באמצע אינתיפאדה, והמפכ"ל מאשים את בן גביר".

    על חזרתו של יו"ר מפלגתו בנט מרעיון הקמת ממשלת שמאל-ערבים אמר, "בנט הקשיב וראה את המציאות, שיש פה מלחמה. אחרי הערכה מחדש הוא החליט. הימין כל כך חזק עכשיו, צריך לשקם את האמון בין ראשי המפלגות, ולהקים ממשלה. זה מה שעם ישראל צריך עכשיו".



    0 תגובות