המפכ"ל בדרום: "המבצע הוכיח שאנו מוכנים וערוכים לכל אתגר"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המפכ"ל בדרום: "המבצע הוכיח שאנו מוכנים וערוכים לכל אתגר"

    המפכ"ל קובי שבתאי ערך סיור בדרום וקיים הערכת מצב עם נציגי המשטרה, השב,כ ופיקוד העורף לאור המשך הירי לעבר העורף והתמודדות מול האתגר הביטחוני כל העת

    המפכ"ל בסיור בדרום צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המתיחות הביטחונית ברחבי הארץ לאור פרעות הערבים ביהודים, קיים היום (שלישי) מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הערכת מצב ביטחונית עם מפקד מחוז הדרום של המשטרה, נציגי שב"כ ופיקוד העורף נוכח המשך הירי הרקטי לעבר יישובי הדרום.

    בנוסף התמקדו בהערכת המצב בסקירה של מוקדי ההתפרעויות בדרום שכעת נמצאים בשליטה מלאה של המשטרה, ללא אירועים חריגים.

    בפתח הערכת המצב אמר המפכ"ל: "אנחנו עוברים תקופה מאתגרת שבה המשטרה פועלת במספר מאמצים במקביל, מאמץ ראשון לסיכול פעילות טרור ברחבי הארץ, מאמץ שני להצלת חיי אדם תוך טיפול בזירות הנפילה השונות יחד עם כל ארגוני הביטחון וההצלה, והמאמץ השלישי הוא שמירה על הסדר והביטחון בערים המעורבות ובכל המקומות בהם היו התפרעויות, זאת לצד המשך המאבק בפשיעה".

    לטענת המפכ"ל, "מבצע 'שומר החומות' הוכיח שאנו מוכנים וערוכים לכל אתגר".

    מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר אמר בהערכת מצב: "בעקבות פעילות האכיפה הנחושה כנגד מפרי הסדר נראה שישנה ירידה דרמטית באירועים אלה ואנו פועלים ביחד עם הרשויות ליום שאחרי".

    בנוסף ביקר המפכ"ל את חבלני המשטרה הפועלים בדרום, חבלנים שמתגברים את הגזרה מכל רחבי הארץ: "הגעתי לומר לכם תודה בשמי ובשם אזרחי ישראל על עבודתכם המקצועית והחשובה בכל הזירות, אתם אלו שמגיעים ראשונים לכל זירה ומסכנים את חייכם בכדי שלתושבי הדרום יהיה בטוח יותר".

    בהמשך הסיור, הגיע המפכ"ל לסיור בבית באשקלון שספג פגיעה ישירה ובו נהרגה אישה ונפצעה קשה אישה נוספת אשר חולצה על ידי רפ"ק אבי פרנקו, הגר בסמוך למקום. אבי סיפר למפכ"ל על שארע ועל פעולות החילוץ של תושבת המקום שעדין מאושפזת במצב קשה בבית החולים.



    0 תגובות