המודעה, הסערה והקריאה לחרם נגד "סלקום"

    קלמן טלר 4 Comment on המודעה, הסערה והקריאה לחרם נגד "סלקום"

    בחברת "סלקום" הודיעו כי הם נוקטים בצעד מחאה וישביתו את העבודה למשך שעה, בכדי להביא להגברת הדו קיום ואהבת חינם | בתגובה, הרוחות בציבור הישראלי סערו בעד ונגד ומספר אנשי ציבור קראו לחרם על החברה

    סלקום. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שחברת התקשורת "סלקום" הכריזה על "מחאה" לשעה במהלך היום (שלישי) בסניפי החברה, ביום השביתה של המגזר הערבי בישראל, יחד עם הכרזת החמאס ופתח על יום זעם בשטחים.

    בהודעת סלקום נכתב: "אל תתנו לקומץ קיצונים לקבוע לנו את סדר היום! מה שאנחנו עושים היום קובע את המציאות של כולנו מחר". בחברה הסבירו כי הצעד של המחאה נועד להגביר את הדו קיום ואהבת חינם.

     

    ברחוב זערו הרוחות כנגד ובעד החברה, ומנויים רבים הודיעו על ניתוק ההתקשרות עם החברה ומעבר לחברות תקשורת אחרות. תנועת בני עקיבא הודיעה על ביטול כל מנויי התנועה לחברה, בעקבות הקריאות וביטולי המינויים, מעדכן כתבנו לענייני כלכלה, צבי טסלר כי מניית חברת סלקום ירדה בשעות האחרונות ב-4% ואיבדה מערכה 79 מיליוני שקלים.

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב בתגובה, "סלקום מתנתקת מעם ישראל, עם ישראל מתנתק מסלקום". כמו כן, ח"כ אופיר סופר כתב: "בושה וחרפה סלקום. במקום להזדהות ולתמוך בתושבי הדרום וחיילי צה"ל, החלטתם לתמוך בשביתה שהיא על מה, על פרעות ביהודים?! תתביישו.

    ח"כ מיכל וולדיגר אצרה בתגובה: "הצעד של סלקום, תוך כדי לחימה באויב מבית ומחוץ, הוא צעד שפל. קוראת לצה"ל, צבא העם, להודיע על הפסקת ההתקשרות עם סלקום.
    לנקיטת צד בעת מלחמה, יש מחיר".

    בתגובה לצעד של סלקום, המועצה האזורית גוש עציון הודיעה כי תצא למכרז חדש לאספקת שירותי תקשורת במקום חברת סלקום עימה עובדת המועצה כיום.

    גורמים במועצה אומרים כי חברת סלקום חצתה כל גבול: "נדהמנו לשמוע על שביתת חברת סלקום היום, כביכול לתמיכה בדו-קיום יהודי ערבי. כנראה שבסלקום חיים במציאות מדומה משלה. דו-קיום משמעותו עבודה משותפת לטובת שגשוגה וביטחונה של המדינה שלנו. שביתה ביום בו אויביי ישראל מתגייסים לסייע לחמאס בשעת מלחמה על ידי חבלה במשק מבפנים, היא לא רק חוסר רגישות כלפי הנפגעים שלנו, היא גם אמירה חמורה כלפי המפעל הציוני כולו".

    ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר כי מדובר בהתדרדרות מוסרית מהמעלה הראשונה: "שביתה לדו קיום, אתם השתגעתם? רוצים לייצר סימטריה כשאין ולא הייתה סימטריה? אנחנו מצפים מחברת סלקום שתסייע למשק הישראלי, לא שתזיק לו מבפנים עם שביתות וחיזוק לגרועים שבאויבנו. אנחנו במועצת גוש עציון נעשה את ההפך – נתמוך בכל עובד ערבי שמחרים את השביתה המקוממת ונצא מידית למכרז חדש לאספקת שירותי תקשורת במקום חברת סלקום, עימה אנחנו עובדים היום. סלאמת סלקום – תשבתו בלעדינו".

    מסלקום נמסר: "סלקום היא חברה ישראלית שמשרתת את כלל תושבי המדינה בעתות רגיעה ועל אחת כמה וכמה בעתות חירום, כמו הימים הקשים שבהם אנו נמצאים.

    בסלקום יש עובדים מכל הדתות והאמונות, אשר עובדים יחד, כתף אל כתף, גם בימים האלה. חלקם חוששים ומסכנים את עצמם ברגעים אלה ממש בכדי לתת שירות באזורים מסוימים,

    אנו מחזקים את ידי חיילי ומפקדי צה"ל ומערכת הביטחון, תומכים ומחזקים את כלל תושבי המדינה ובעיקר את תושבי הדרום, שנמצאים תחת מתקפת טילים אכזרית ומתועבת.

    ההתכנסות היום היתה בקריאה לדו קיום וחיים משותפים ובאה מהמקום של עובדים שחיים ועובדים יחד. מובן מאליו כי אין ולא היה כל קשר או הזדהות עם השביתה של ועדת המעקב במגזר הערבי. בדיעבד, העיתוי היה שגוי והוא זה שאיפשר למי שמחפש להלהיט רוחות, ליצור קשר שלא קיים בין שני הדברים.

    נמשיך לפעול, לשרת ולחזק את צה"ל ואת כלל תושבי המדינה בימים קשים אלה ולפעול לדו קיום ולעבודה משותפת של יהודים וערבים בסלקום".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      כל הכבוד לסלקום! הם לא תומכים בעוכרי ישראל. הם תומכים בדו קיום עם האנשים שחיים איתנו כאן.

      1. אתה לא מתבייש! אתה תומך טרור!!!!!

      2. בושה וחרפה איומה גם ממש לפני שהם רצחו יהודים בתרפט היה נראה דו קיום נפלא ופורח הם מסוכנים תמיד

    2. 3

      הכותרת אומרת "מחאה" אם אפשר להבין על מי "המחאה", תוגבת סלקום רק מראה כמה הם חוששים מחרמות כלכליות התגלה פרצופה האמיתי של הבעלים של סלקום-ערבי…..