יו"ר הארגונים היהודיים באירופה במכתב: "אל תמתינו לאסון"

    ארי טננבוים 1 Comment on יו"ר הארגונים היהודיים באירופה במכתב: "אל תמתינו לאסון"

    איגוד הארגונים היהודיים באירופה לראשי המדינות ביבשת: "אל תמתינו עד שיקרה אסון. תגברו לאלתר את האבטחה על קהילות ומוסדות יהודיים והגבירו את הפיקוח על ההסתה האנטישמית ברשתות החברתיות" | כל הפרטים

    French soldiers guard the entrance to a synagogue, in the Jewish quarters of "le Marais", in Paris, following the recent terror attacks in Paris, France. january 21, 2015. photo by Serge Attal/FLASH90 *** Local Caption *** ???? ???? ?????? ???? ?????? ??? ???? ?????? ?????
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לנוכח התגברות ההתנכלויות והאיומים על יהודים מצד גורמים פלשתינאים ותומכיהם באירופה, פנה הלילה הרב מנחם מרגולין, יו"ר הארגונים היהודיים באירופה (ה- EJA) במכתב דחוף לראשי המדינות באיחוד האירופי, בדרישה שינקטו לאלתר בכל צעדי המניעה וההגנה על קהילות ומוסדות יהודיים מאויימים במדינותיהם. הרב מרגולין קרא לראשי המדינות והשרים לביטחון פנים לא להמתין לאסון ולהגביר כבר עכשיו את ערנות גורמי האכיפה כלפי הפעילים הקיצוניים שמחוללים את ההפגנות ומסיתים נגד ישראל והיהודים ברשתות החברתיות, על רקע פעילות צה"ל כנגד משגרי הטילים מעזה.

    באגרת הדחופה ציין הרב מרגולין, בין השאר, כי: "כמו בכל פעם כשישראל נאלצת לפעול ולהדוף את ארגוני הטרור הפלסטיניים שמבקשים לפגוע ללא אבחנה באוכלוסייה אזרחית ולערער את ריבונותה של ישראל, גם בימים האחרונים אנחנו עדים, לעלייה חדה ומסוכנת במתקפות אנטישמיות ברחבי אירופה.

    מנכ"ל מרכז רבני אירופה, הרב אריה גולדברג מדגיש " דיווחים שאנחנו מקבלים מהקהילות השונות, מעלים כי זה כבר לא עניין של "אם" אלא רק עניין של "מתי" ההסתה הלא מרוסנת תהפוך מהפגנות לפוגרומים. ביותר ויותר ערים מטילים הפלשתינאים ותומכיהם את האחריות על האירועים בישראל ובעזה על יהודי אירופה ואנו שוב ונכחים לצערנו, שהאנטישמיות והאנטי ציוניות אינן אלא שני צדדים לאותו מטבע".

    יו"ר איגוד הארגונים היהודיים באירופה הפציר בראשי המדינות ביבשת להגביר לא רק את האבטחה על בתי הספר ובתי הכנסת היהודיים אלא גם את הפיקוח על ההסתה האנטישמית ברשתות החברתיות.



    1 תגובות

    מיין תגובות