התקדמות במו"מ? הליכוד יתמוך בהצע"ח של סער ל'שלילת אזרחות'

    איתי גדסי 4 Comment on התקדמות במו"מ? הליכוד יתמוך בהצע"ח של סער ל'שלילת אזרחות'

    בליכוד הודיעו כי יתמכו בהצעת החוק של גדעון סער לשלילת אזרחות למחבלים ופעילי טרור | בתקווה חדשה הבהירו כי כעת מו"מ שמתקיים או הצעה על הפרק | סמוטריץ': "נעשה כל שביכולתנו להקמת ממשלת ימין של כל מפלגות המחנה הלאומי"

    צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבתקווה חדשה ניסו לאגף את הליכוד מימין והודיעו היום (שלישי) על הצעת חוק של יו"ר המפלגה גדעון סער, לשלילת אזרחות או תושבות קבע למחבלים ופעילי טרור,  יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר הודיע כי סיעת הליכוד תתמוך בהצעת יו״ר תקווה חדשה.

    בתווך לאחר חזרת בנט לגוש הימין, ממשיכים המגעים להקמת ממשלת ימין. בתקווה חדשה הבהירו היום כי אין מו"מ שמתקיים או הצעה כלשהי שעומדת על הפרק.

    בנוסף בתקווה חדשה מבהירים כי הם יסכימו רק להקמת ממשלה לאומית בראשות אחר. או הקמת "ממשלת שינוי" ובה הסדרים שיאפשרו לה לעמוד על השקפת עולמה. הערכות הם כי גדעון סער ידרוש מנתניהו לוותר על תפקיד ראש הממשלה לפחות בשנה הראשונה להקמת הממשלה.

    מסביבת סמוטריץ' נמסר: "אחרי שסיכלנו את הקמת ממשלת השמאל עם תומכי הטרור, וכפי שאמרנו מאז הבחירות, נעשה כל שביכולתנו להקמת ממשלת ימין של כל מפלגות המחנה הלאומי שתממש את הפוטנציאל הגלום ברוב הימני חסר התקדים שיש היום בכנסת".



    4 תגובות

    מיין תגובות