ראש המועצה ירה ועצר מחבל בשומרון

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ראש המועצה ירה ועצר מחבל בשומרון

    יוסי דגן זיהה הבוקר רכב פלסטיני מנסה להוריד נוסע מהכביש. ירה באוויר ועצר את הרכב: "ההתיישבות בשומרון עומדת איתן יחד עם תושבי לוד ועוטף עזה, עם ישראל מאוחד ויחד ננצח"

    צילום: מועצה אזורית שומרון
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הצטרף בשעות הבוקר המוקדמות לאנשי אגף הביטחון של המועצה בהגנה על ככר הכניסה לחווארה בה עוברים מאות מכוניות ישראליות מדי יום בדרכם לעבודה.

    בדרכו משם לפגישה שנקבעה מראש במרכז שפירא עם הרב חיים דרוקמן ראש ישיבת אור עציון, בכביש 5 בין צומת תפוח לאריאל, זיהה רכב ערבי ללא לוחיות זיהוי משתולל על הכביש ומנסה להוריד מהכביש רכב ישראלי תוך סיכון חיים. על השמשה הקדמית של הרכב הערבי הייתה תלויה כרזה של החמאס עם תמונות של "שאהיד" – מחבל שניסה לבצע פיגוע.

    דגן הפעיל את הסירנה שעל רכבו – שהוא רכב בטחון – כרז לנהג לעצור ומשזה המשיך לסכן את הרכב הישראלי, ירה באוויר, והורה לרמ"ט שלו שנהג באותה שעה ברכב לחסום את הרכב המשתולל. הנהג הערבי עצר ולאחר מכן ירד ראש מועצת שומרון מהרכב, מנע ממנו להמשיך בנסיעה והזעיק את המשטרה, המשטרה הגיעה לזירה ועצרה את הפלסטיני.

    "אנחנו לא נאפשר פגיעה בתושבים שלנו", אומר יוסי דגן ראש המועצה "ההתיישבות בשומרון עומדת איתן יחד עם תושבי לוד, עוטף עזה, ירושלים, אל מול ההתקפות הרצחניות של הרשות הפלסטינית והחמאס, חיילי צה"ל והמשטרה עושים את תפקידם מצויין, ואנו מחזקים אותם ומחבקים אותם. כשמחבל משתולל ומנסה לפגוע באזרחים צריך לעצור אותו, אנחנו כאן עם עיניים פקוחות כדי לסייע".



    0 תגובות