ח"כ פינדרוס: "קורא לשר אוחנה להניח את המפתחות" | צפו

    אבי רבינא 1 Comment on ח"כ פינדרוס: "קורא לשר אוחנה להניח את המפתחות" | צפו

    ועדת הכספים; יו"ר סיעת יהדות התורה יצחק פינדרוס לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה: "אני קורא לו להניח את המפתחות וללכת הביתה"

    צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יצחק פינדרוס תקף את השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה בדיון מיוחד שקיימה ועדת הכספים לעניין אסון מירון. פינדרוס קרא לשר אוחנה להתפטר מתפקידו. "אנחנו במציאות מטורפת, הכנסת אמורה לפקח על הממשלה, ואיפה שאתה נוגע, הדברים לא עובדים. לעניין מירון אף אחד לא לוקח אחריות, הממשלה לא לוקחת אחריות כממשלה. הגשתי שאילתא לשר לביטחון פנים על ההתנהלות באבו כביר והמעבר לשם, עונה לך השר שמכיוון שזה בחקירה הוא לא יכול לענות. אז אם נקים ועדת חקירה, עשרים שנה לא נוכל לקבל תשובות".

    "אז אם זה המצב, שיתפטר ויחזור בסוף וועדת החקירה, כי הוא לא יכול לעשות שום דבר, והוא לא אשם כמובן", הוסיף פינדרוס ב'עקיצה' לשר. "המשטרה לא אחראית, שר לביטחון פנים לא אחראי ולא יכול לענות כי הנושא בבדיקה, משרד הבריאות לא אחראי, אז או שהכנסת תחליף את הממשלה, התנהלות המשטרתית כמו שהיא מתנהלת בלוד ובירושלים לא צריכה להתנהל. למדינת ישראל אין משטרה, אין מכון באבו כביר, ואין שר כי הוא לא אשם, הוא רק אחראי, אני קורא כבר עכשיו לוועדה לקרוא לשר לשים את המפתחות וללכת הביתה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אתה מייצג את כל האנשים שנפגעו במירון ובקרלין ובקורונה ובדבריך אתה מלין על התרבות של זריקת אחריות על האחר . אם הנושא לא היה טרגדיה.. הרי דבריך הקומדיה במיטבה.. קח אחריות ו ת ת פ ט ר…