האסון בקרלין: "האדמ"ור ביקש שכל הבחורים יהיו בחלק העליון"

    מהדורת הבוקר No Comments on האסון בקרלין: "האדמ"ור ביקש שכל הבחורים יהיו בחלק העליון"

    סגן יו"ר איחוד הצלה בגבעת זאב, אהרן פאמפ סיפר ל'קול חי': "האדמ"ור ביקש שכל הבחורים יהיו בחלק העליון והאברכים בחלק התחתון. היו כאן ניסים גדולים"

    צילום: זק"א
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: זק"א

    סגן יו"ר איחוד הצלה בגבעת זאב, אהרן פאמפ סיפר לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר על האסון בבית הכנסת של קרלין: "אני גר ממש רחוב ליד. בהתחלה יצאו רק כונני השבת והם דיווחו שיש קריסת טריבונה, פצועים קשה וצריך עוד כוחות. הכרזנו על אירוע רב נפגעים. דיווחנו למוקד ותוך זמן קצר הופעל נוהל אר"ן וכל הכוננים מהאזור הגיעו למקום".

    "חסידות קרלין ידועים כמאוד ממושמעים", מספר פאמפ "ראינו שמיד שקרס, אלו שיכלו לעלות ברגל עשו זאת ואת אלו שלא סחבו. מיד שהגעתי נתנו לי הוראות מה לעשות – ראיתי את הבחור הזה גלויברמן ז"ל שהעלו אותו על הכביש מהראשונים ואמרו לי הוא נראה פצוע קשה טפל בו. התחלנו פעולות החייאה ואחרי זמן מה שעבדו עליו כבר לא היה מה לעשות. המשכנו להציל את כל מי שניתן וכל הזמן זרמו למקום עוד ועוד כוחות".

    פאמפ סיפר: "הייתי גם במירון, הייתי אחראי אבטחה מטעם איחוד הצלה. פה זה היה סוג אחר, לצערנו באירוע של קריסת טריבונה אתה יודע מה אתה הולך לראות. מדובר פה בעיקר בשברים, חתכים בפנים. אני שומע מהחברים שלי פה שהאדמ"ור ביקש שכל הבחורים יהיו בחלק העליון והאברכים בחלק התחתון. היו כאן ניסים גדולים".



    0 תגובות