נחסמה החלטת מועצת הביטחון נגד המבצע בעזה

    שלמה ריזל 1 Comment on נחסמה החלטת מועצת הביטחון נגד המבצע בעזה

    ברשות הפלסטינית מעלים כוננות מחשש למהומות של החמאס כנגד אבן מאזן | שר החוץ שוחח עם מקבילו האמריקני והודה לו על התמיכה במערכה ברצועת עזה מול חמאס

    ג'ו ביידן עם נתניהו צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המערה הדיפלומטית סביב מבצע "שומר החומות". בתגובה לכוונת מועצת הביטחון של האו"ם להעביר החלטה כנגד המשך המבצע בעזה, ארה"ב העבירה הערב (שבת) התנגדות לטיוטת החלטת מועצת הביטחון של האו"ם וחסמה את ההחלטה לעצירת הסבב הנוכחי ובגנות ישראל.

    ביום חמישי יתקיים דיון במליאת האו״ם. היועץ לביטחון לאומי בארצות הברית שוחח עם מקבילו מאיר בן שבת ואמר כי "פועלים כל הזמן באמצעים דיפלומטיים".

    שר החוץ, גבי אשכנזי עדכן על הפעילות הדיפלומטית: "סיימתי שיחה חשובה נוספת עם מזכיר המדינה האמריקאי בלינקן. הודיתי לו על האופן בו גינה את פעילויות הטרור של החמאס והגיבוי המלא בזכותה של ישראל להגן על עצמה, לרבות התמיכה האמריקאית היום במועצת הביטחון של האו"ם".

    אשכנזי הוסיף, "ציינתי בפניו כי ישראל תמשיך לפעול מול ארגון הטרור החמאס עד להשבת השקט ליישובי הדרום ומרכז הארץ".

    אשכנזי הבהיר כי "על הקהילה הבינלאומית כולה לגנות את החמאס הפועל המשתמש באזרחיו כמגן אנושי ופועל בחסות האוכלוסיה של רצועת עזה. אנו מודים לידידתנו הטובה, ארה"ב, על תמיכתה האיתנה לצידנו" אמר שר החוץ.

    בתוך כך, הרש"פ מעלה כוננות של כוחות הביטחון שלה ובתחנות המשטרה מחשש למהומות שחמאס יצית נגדה בשטחי הגדה על רקע דחיית הבחירות וניצול הסבב מול ישראל. בימים האחרונים הוצתו בידי אלמונים שתי תחנות משטרה של הרשות בכפרים עוריף ובידו.



    1 תגובות

    מיין תגובות