נרצח ראשון בלינץ' בפרעות לוד: יהושוע יגאלי הי"ד

    שלמה ריזל 2 Comment on נרצח ראשון בלינץ' בפרעות לוד: יהושוע יגאלי הי"ד

    ביום שני האחרון, אספסוף של מחבלים ערבים ארב ליהושוע יגאלי הי"ד, מעל גשר המוביל אל ביתו בלוד והושליכו לעבר מכוניתו לבנה ענקית שפגעה בו ופצעה אותו באורח קשה מאוד, הערב נפטר יהושוע מפצעיו בבית החולים אסף הרופא | ראה"מ: "אנו נבוא חשבון עם כל מי שהשתתף ברצח הזה. אף אחד לא ימלט מעונש"

    יגאל יהושע הי"ד
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נרצח ראשון בפרעות לוד תשפ"א: בבבית החולים אסף הרופא נקבע הערב (שבת) מותו של תושב לוד בן 56 יגאלי יהושוע הי"ד, שהותקף ביום שני האחרון בלילה בעת שהיה בדרכו לביתו בלוד בשכונת גני אביב ע"י המון מתפרע שהכה אותו ויידה אבנים לעברו.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר בתגובה: "אני משתתף בצער משפחתו של יגאל יהושע ז״ל שנרצח בלינץ' שבוצע על ידי פורעים ערבים בלוד. אנו נבוא חשבון עם כל מי שהשתתף ברצח הזה. אף אחד לא ימלט מעונש. יהי זכרו של יגאל ברוך ונצור בליבנו תמיד".

    מראש העיר יאיר רביבו נמסר: "העיר לוד כואבת ומרכינה ראש. תנחומיי ותנחומי העיר לוד על הירצחו של יגאל יהושע ז"ל, תושב גני אביב בן 56 שנפצע באורח אנוש ביום שני בלילה עם תחילת הפרעות בלוד, מלבנה שזרקו פורעים ערבים לעבר מכוניתו, מהגשר המוביל לשכונת מגוריו.

    מרגע פציעתו הוגדר מצבו קריטי. תושבי העיר, מכריו וקרוביו התפללו להחלמתו, בבית החולים אסף הרופא נלחמו על חייו אולם פציעתו הייתה קשה ולמרבה הצער היום נקבע מותו.

    העיר לוד משלמת מחיר כבד במסגרת המהומות בערים המעורבות בכל הארץ. יהושע ז"ל הוא הקורבן היהודי הראשון שמקפח את חייו בפרעות הקשות. מכריו מספרים עליו שהיה אדם מקסים וטוב לב, עבד כחשמלאי עם יהודים וערבים והעניק סיוע לקשישים וניצולי שואה ללא עלות.

    הדעת אינה סובלת פגיעה באדם רק בשל היותו יהודי. זהו מקרה איום ונורא שמחייב את כל תושבי העיר, יהודים וערבים, לחשבון נפש, להימנע מהסתות ומכל ביטוי של אלימות.
    המשטרה והשב"כ חוקרים את המקרה ואנו מקווים שישימו את ידם על האחראים למעשה הנתעב. נמצה את מלוא חומרת הדין עם מבצעי הפשע המזעזע הזה שראוי לכל גינוי.

    עיריית לוד בראשותי תעשה הכל כדי לתמוך במשפחה ברגעים קשים אלה. הנחיתי את גורמי החינוך והרווחה להעניק כל סיוע למשפחה היקרה, אשר הסכימה לתרום את אבריו כדי להציל חיים של אחרים.

    אני שב וקורא לכולם להרגיע את הרוחות בערב קשה זה, להימנע מאלימות ולא להיגרר לפרובוקציות. אנו שולחים מכאן את תנחומינו לבני משפחתו. יהי זכרו ברוך".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כואב. הלב נשבר. רצף האסונות לא הותיר עין יבשה.
      עוד לא קמנו מאבל אחד וכבר הצטרף אבל נוסף.
      *כדאי לא לנקוט בלשון "נרצח ראשון". אנו מקווים שזה גם האחרון