ראש הממשלה בהתייעצות ביטחונית בקרייה

    איתי גדסי 2 Comment on ראש הממשלה בהתייעצות ביטחונית בקרייה

    לאור המשך שיגורי הרקטות מעזה והפעילות הצבאית שבעקבותיה ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב התייעצויות ביטחוניות בקריה בתל אביב עם שר הביטחון, הרמטכ״ל ובכירי הצמרת הביטחונית לקראת המשך המבצע בעזה

    צילום: משרד הביטחון
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב התייעצויות ביטחוניות בקריה בתל אביב עם שר הביטחון בני גנץ, הרמטכ״ל אביב כוכבי, ראש המטה לביטחון לאומי, ראש השב״כ, ראש המוסד והצמרת הביטחונית.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״סיימתי עכשיו הערכת מצב ואישור תכניות מבצעיות עם שר הביטחון, הרמטכ״ל, ראש השב״כ, ראש המוסד וראש המל״ל. ההנחיה היא להמשיך ולהכות במטרות הטרור. צה״ל עושה זאת היטב, היום הוא חיסל עוד מפקד בכיר של הג׳יהאד האיסלאמי, פגענו ביחידה הימית של החמאס, וגם ממשיכים להכות בתווך התת קרקעי – המטרו של החמאס, ויש עוד מטרות. אנחנו נמשיך לפעול ככל שיידרש כדי להשיב את השקט והביטחון לכל תושבי ישראל״.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל שחזרה על התמיכה הבלתי מסויגת בזכותה של ישראל להגן על עצמה. כמו כן, הודה רה״מ לקנצלרית על פעולת ממשלתה כנגד גורמים אנטישמיים בגרמניה. ראש הממשלה הדגיש כי חמאס עושה פשע מלחמה כפול כשהוא יורה טילים מתוך אוכלוסייה אזרחית ומשתמש באזרחים בעזה כמגן אנושי.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח גם עם ראש ממשלת הולנד מארק רוטה והודה לו על תמיכת מדינתו בזכותה של ישראל להגנה עצמית נוכח ירי ארגוני הטרור על ערי ישראל. ראש הממשלה ציין כי ישראל תמשיך להכות בחמאס ובג'יהאד האיסאלמי כדי להשיב את השקט והביטחון לאזרחי ישראל, תוך הימנעות מירבית מפגיעה בבלתי מעורבים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין על ראש המוסד יוסי כהן!!!!
      הרמ"סד הכי טוב שהיה לישראאללל………..ראש הממשלה הבא!