צה"ל תקף את ביתו של סינוואר ועשרות יעדים נוספים

    קובי פינקלר 2 Comment on צה"ל תקף את ביתו של סינוואר ועשרות יעדים נוספים

    צה"ל תקף הלילה את בתיהם של יחיא סינוואר ואחיו ובכירים נוספים. עשרות יעדים הותקפו הלילה | צה"ל ממשיך בגל התקיפות נגד ה'מטרו' של ארגון הטרור חמאס | עד כה חוסלו כ-130 פעילי חמאס

    יחיא סינוואר
    Hamas's leader in Gaza, Yahya Sinwar attend a rally celebrating Hamas 31th anniversary, in Gaza City, on December 16, 2018, Photo by Abed Rahim Khatib/Flash90 *** Local Caption *** çîàñ צילום: עבד רחים חטיב / Flash90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו ב-24 השעות האחרונות למעלה מ-90 מטרות של ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי ברחבי רצועת עזה.

    בין המטרות שהותקפו, בתיהם של יושב ראש הלשכה המדינית של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר ושל אחיו, מחמד סינוואר שאחראי על מערך האספקה וכוח האדם של הארגון שבחאן יונס. הבתים משמשים כתשתית טרור משמעותית לארגון.

    צילום: עבד רחים חטיב / Flash90

    בין בתי ומשרדי הבכירים שהותקפו: לשכתו של סמאח סראג', ראש התכנון והפיתוח בלשכה המדינית של הארגון, ביתו של יוסף עבד אלואהב, מפקד גדוד זיתון של החמאס בעיר עזה וביתו של אחמד עבד אל עאל ברפיח, מוביל בתחום ההברחות ומחזיק בתיק מודיעין צבאי של ארגון הטרור חמאס.

    צה"ל המשיך הלילה במבצע כנגד ה'מטרו' בצפון מזרח הרצועה בה הותקפו עשרות מנהרות עם עשרות מטוסים וחימושים. במסגרת תקיפות נוספות על ה'מטרו' של חמאס בשלב ב', הותקפו כשלושים יעדים, ע"י מטוסי קרב ובאמצעות כ-100 חימושים מדויקים.

    צילום: עבד רחים חטיב / Flash90

    בנוסף, הותקפו עשרות אתרי ייצור ואחסון אמל"ח בצברה תל אלוהא, בשיח' אומדאן ובעיר עזה, חלקם אוחסנו בביתם של פעילים במערך הימי והאווירי של ארגון הטרור חמאס, חוליות נ"ט ויחידות התקפיות של מערך הסייבר.

    כמו כן, במהלך היממה האחרונה הותקפו וסוכלו כ-40 משגרי רקטות שכוונו לפגיעה במדינת ישראל וכן עשרות חוליות שיגור. עד כה חוסלו כ-130 פעילי חמאס.

    צילום: עבד רחים חטיב / Flash90

    בצה"ל אומרים כי ארגון הטרור חמאס ממקם במכוון את נכסיו הצבאיים בלב האוכלוסייה האזרחית. "צה"ל נוקט באמצעי זהירות כדי לצמצם ככל הניתן פגיעה אפשרית באזרחים בלתי מעורבים במהלך פעילותו הצבאית. צה״ל תוקף מטרות טרור ברחבי רצועת עזה ופועל בעוצמה ככל שיידרש".

    "החשש הגדול הוא של הפעילים להכנס לתת הקרקע מחשש שיפגעו", אמר הלילה דובר צה"ל בתידרוך לכתבים. כשמאחורי הרס המנהרות עומדת תשתית כלכלית של מאות מיליוני דולר. רק כדי להבין ק"מ עולה חצי מיליון דולר. הכסף הזה יכול היה לשמש לצרכים אחרים.

    פעולה נוספת של הצבא היתה ב-36 השעות האחרונות בפגיעה של למעלה מ-40 משגרים רב קניים מתוכם אפשר להוציא בין 4 לתשעה טילים בו זמנית.

    "אנחנו צפויים להמשך ירי לעבר ישראל בימים הקרובים למרות שמהחומר המודיעיני עולה שיש שיש פגיעה קשה בארגונים בעזה", אומר הדובר.

    נכון לשעה 07:00: החל מהשעה 19:00 אמש, זוהו כ-120 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. כ-11 שיגורים נפלו בשטח הרצועה. לוחמי ההגנה האווירית יירטו עשרות רבות של רקטות על פי מדיניות היירוט.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יאללה מגיע לו כך הוא היה מת או לפחות חותף מהקב"ה איזה דרישת שלום חמה

    2. 1

      אם הוא היה שם כמובן